Minns inte sist jag hörde om en krånglande framdiff Drivaxlar fram däremot
Såg i denna tidning på testet av AC 1000 att den ska ha 75 hk på hjulen är detta sant ? Det stod : Uppmätt effekt på hjulen: 75HK(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
jag reagerade också lite på det!har hört att AC1000 ska gå bättre än canam 800 så det kan väl vara möjligt...
varför vill man ha polaris 4wd? det krånglar ju bara verkar det som!däremot hade jag inte haft nåt emot att ha en spärrbar differential bak, som polaris har, men det betyder inte att jag vill ha hela deras system...
Såg i denna tidning på testet av AC 1000 att den ska ha 75 hk på hjulen är detta sant ? Det stod : Uppmätt effekt på hjulen: 75HK75hk på driven tror jag kommer i från när dom började turbokonvertera thundercaten mcexpress hade väll mätt upp 75 på driven, jag tror inte dom siffrorna stämmer arctic cat själva uppger 65-67hk på dom äldre och 71hk från 2011,men dom går ju bra har själv funderat på att byta till en sån
Nog måste polaris 4wd system vara det överlägset bästa på marknaden. Självklart passar det inte alla men kan absolut inte fatta varför man inte skulle vilja ha det. Har skruvat och ägt polaris över 3 år nu och har haft 1 som krånglat med diffen fram så det är inte ett system som krånglar som du skriver....!!!Kan du snälla förklara varför din artic cat:s system är så mycket bättre än polaris!!!
när systemet fungerar är det bra i skogen, men aktiv körning så föredrar vanlig 4wdmen en polaris med mycket effekt vill jag påstå att det inte håller,och när 4wd är i så snurrar bakhjulen fortare och då blir den väldigt sladdig på snöunderlag
hade det inte varit för 4wd hade jag nog bytt till 850xp ho för dom är helt underbara i skogen