va inne hos Glennon på westbike idag och som vanligt stod det en isärskruvad thundercat på lyften.. på den här hade främre kardanen gått av, men glennon sa att många som köper just TC'n kör helt utan begränsningar och har ingen känsla för att va försiktiga med grejerna, och det verkade va dom det går sönder grejer för också. man kan ju tycka att folk som köper en maskin för 140K ska vara lite rädda om pengarna men det existerar inte i deras värld sa glennon, en del är rena bödlarna mot sina maskiner, och ja det förstod jag när jag tidigare såg en annan TC som va helt full i gräs och skit precis överallt i varenda skrymsle när den kom in.. han hade tydligen brännt rakt ut i ett lerigt dike innan maskinen ens var inkörd.man kan fråga sig hur det är ställt egentligen, skiter en del pengar eller?
Citat från: Oskar P skrivet 17 mars 2011 kl. 17:55:54va inne hos Glennon på westbike idag och som vanligt stod det en isärskruvad thundercat på lyften.. på den här hade främre kardanen gått av, men glennon sa att många som köper just TC'n kör helt utan begränsningar och har ingen känsla för att va försiktiga med grejerna, och det verkade va dom det går sönder grejer för också. man kan ju tycka att folk som köper en maskin för 140K ska vara lite rädda om pengarna men det existerar inte i deras värld sa glennon, en del är rena bödlarna mot sina maskiner, och ja det förstod jag när jag tidigare såg en annan TC som va helt full i gräs och skit precis överallt i varenda skrymsle när den kom in.. han hade tydligen brännt rakt ut i ett lerigt dike innan maskinen ens var inkörd.man kan fråga sig hur det är ställt egentligen, skiter en del pengar eller?Man kan tro att dom har gått om pengar när jag var inne på service med min T-cat så frågade jag om andrahandsvärdet på dem så sa dom att dom brukar köra skiten ur dom så det är sällan nån till salu
Säljer Westbike skotrar också? Hörde talas om den där figuren Glennon av Henke på KGKmotor som jag träffade idag! Skulle viljat surra med Glennon om Z1 Turbo...(skoter)
Hej Vad det gäller toppfart så lär jag alldrig ta reda på det inte min grej att köra så fortOrren