Ta bort locket på luft burken å bestycka om förgasaren å nytt avgasrör.. det gjorde jag på min gamla maskin, blir en jäkla skillnad..
Du får väl plöja igenom lite gamla trådar här inne i cf delen, finns väl en del skrivet redan.
Citat från: Pv544 skrivet 4 mars 2011 kl. 22:59:22Du får väl plöja igenom lite gamla trådar här inne i cf delen, finns väl en del skrivet redan. Jo det finns en del skrivet redan men det är gamla trådar och de som har hållit på har kanske nya tips och sen så orkar jag inte kolla igenom alla trådar som finns då får man ju hålla på hur länge som helst.
Citat från: Gamen skrivet 5 mars 2011 kl. 07:46:32Citat från: Pv544 skrivet 4 mars 2011 kl. 22:59:22Du får väl plöja igenom lite gamla trådar här inne i cf delen, finns väl en del skrivet redan. Jo det finns en del skrivet redan men det är gamla trådar och de som har hållit på har kanske nya tips och sen så orkar jag inte kolla igenom alla trådar som finns då får man ju hålla på hur länge som helst.Jo, det kan ju vara drygt att läsa. Men samtidigt kanske någon annan tycker det drygt att skriva samma saker som redan finns skrivet.Sen är det väl en bra idé för dig att läsa om folks olika erfarenheter, så kan du ju bedöma själv vad du vill prova. Det kan ju hända att det finns bättre och sämre sätt, vore ju synd att göra samma misstag som andra redan gjort.Finns ju en sökruta, kan ju gå att hitta en del med den.
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️