VM i trådlyft Nu slank jag in i denna tråden efter lång tid! Kan väl erkänna att jag är var tobbe!!!Dum grej men det hela trigga igång vissa här som ansåg att en outbildad icke mekaniker inte skulle fixa riva isär och renovera en motor på en Raptor!Min Raptor rulla nog redan innan tråden startades eller strax efter (Kommer inte ihåg)! Den har även rullat några år med turbo (Som jag inte heller skulle klara och bygga enligt vissa) Visst det har varit mycket "Slitasitthår" ang turbon men den rullar ändå, Och den rullar på rätt friskt dessutom! Inte ringde jag heller och böla mitt i natten! Däremot sms:a jag berörd person om att ta bort uthängning av mitt namn på forat! Ingen mytoman är jag till vardags och ingen världsmästare heller för den delen, Finns andra som spelar det mycket bättre!
Lyckades du få till bänkningen hos autotech i thn?
Är det någon som lyckats med det?
Fick mail nu, de har slutat eftersom de har bytt ägare...
Ja du Joacim jag har aldrig träffat dej men när jag var ny på forat så ifråga satte du vem jag var som åkte så mycket runt skara efter som du aldrig sett mejJag började på en 250 sen över till 450 sen till 700 nu har jag även en 700turbo men jag har aldrig sett dej köra även om jag kör mycket förbi dina trackter Men om du har ordning på din turbo maskin & vill bli med på en sväng så är du välkommen att höra av dej Mvh. Niklas