Vart bor du mitto? Ser att folk räknar timmarna nu istället för hur långt den gått. Jag var mest inne på köpa helt ny. Om man sköter om sin hoj kan man ha den ett bra tag då? Sett någonstanns om t.e.x Cectek modellerna håller upp till 10.000 mil. Så en vägreggad fyrhjuling är inte gjord för att rulla så långa sträckor? Tänkte köra rätt mycket med den så man vill veta så mycket som möjligt Och lär också ha ofta min sambo med mig så den ska vara rejäl och samtidigt kraftfull så det inte tar en halv eftermiddag att komma upp i fart, om man säger så
Skall du skjutsa på asfalt så är knappast en terrängreggad Renegade det bästa.Dels eftersom den inte får köa på allmän väg och dels inte får ha passagerare.En vägreggad Outlander däremot är finfin för passagerare!...på långa sträckor kan dock transmissionens vinande ljud bli jobbigt...Om pengar spelar mindre roll och som du vill ha KRAFT och prestanda samt gott om plats för passagerare är EATV verkligen att rekommendera!Då har passageraren egna fotpinnar, handtag osv... då det ju en är konverterad tvåhjuling byggd av KTM i original.132 hästar har tex denna:http://www.eatv.de/com/modelle/990sdr/990sdr.html(och ja, min 950 är till salu men du ville ju ha nytt)
Nu blir jag gnällkärrig. Men hur många fel kan man göra med en tråd?1) Sämst rubrik ever.2) Fel rum3) Massor med snarlika trådar.
jag har en vägreggad
Citat från: Delarium skrivet 25 februari 2011 kl. 12:17:21Nu blir jag gnällkärrig. Men hur många fel kan man göra med en tråd?1) Sämst rubrik ever.2) Fel rum3) Massor med snarlika trådar.alla är kanske inte som du kan allt direkt.... hehe och ja nu va du gnälltjärring