Atvkungen var är du ifrån? Värmlandsserien är sjukt rolig och passar dom flesta. Dom som kör på ramstigen är ju allt ifrån duktiga RM förare till amatörer som kör lite då och då för skojs skull så nog passar du in alltid.Övernatta dagen innan är nog inga problem. Just den här tävlingen är jag väldigt kluven till om man orkar köra eftersom det är RM dagen efter som sagt. Men vi får väl se hur man känner sig den dagen
Övernatta dagen innan är nog inga problem. Just den här tävlingen är jag väldigt kluven till om man orkar köra eftersom det är RM dagen efter som sagt. Men vi får väl se hur man känner sig den dagen
Citat från: Narmasil skrivet 14 mars 2011 kl. 21:57:15Övernatta dagen innan är nog inga problem. Just den här tävlingen är jag väldigt kluven till om man orkar köra eftersom det är RM dagen efter som sagt. Men vi får väl se hur man känner sig den dagen Tror även att du ska lyssna på vad din doktor har sagt till dig jag . Men jag ser helst till att du givetvis följer med! Tänkte på dig "Atvkungen" när man ska för första gången hoppa in i en tävling som denna eller V-serien så ska man inte oroa sig över placeringen!! Precis alla kör heelt olika i denna klass och vi gör det för det är kul att gasa och för att träffa andra liksinnade! Och av tävlingarna får du grym träning av, om man vill bli en duktig förare
ta med dina polare från muppsala oxå