ATV forum
Allt inom ATV, Fyrhjuling och Quad!
Ad

  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • Access (Moderatorer: Outlander, STENE, Rickard Marklund) »
  • Ämne: Access 450 strypningar
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
« föregående nästa »
  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
 
Sidor: 1 ... 4 [5] 6 ... 8  Alla   Gå ned

Författare Ämne: Access 450 strypningar  (läst 39834 gånger)

Utloggad SLED-X

  • ATV Nybörjare
  • **
  • Antal inlägg: 4
  • Total likes: 0
    • Visa profil
SLED-X
SV: Access 450 strypningar
« Svar #48 skrivet: 9 april 2011 kl. 11:16:40 »
Tja ny på forumet här och åker en access 450 sport-11

Plockade alla strypningar direkt på min då jag fick den i låda till firman.

Till min följde det med Trottel utan hål,munstycke,det jag sedan gjorde var att veva bort insatsen
i slutdämparen,samt ta upp ett extra hål i original luftburken syns tydligt vart hålet ska göras
på luftburks locket,då maskinen var inkörd så beställde jag en trim cdi som atv-sweden har i lager.
 
grymt nöjd med maskinen,toppfart 125km med gps
« Senast ändrad: 11 april 2011 kl. 09:15:27 av SLED-X »
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad karem_21

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 13
  • Total likes: 0
    • Visa profil
karem_21
SV: Access 450 strypningar
« Svar #49 skrivet: 16 april 2011 kl. 10:49:29 »
vilken storlek på munstycke har du sled x? och hur fort gick den  före du satt på cdi boxen? jag har lite problem med min byte trottel och satt på 180 munstycke och strypningen i bakreavgas.min toppar 80kmh min jag har ett jävla vrid... hjälp
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Devil

  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 821
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
Devil
SV: Access 450 strypningar
« Svar #50 skrivet: 16 april 2011 kl. 11:45:17 »
Citat från: SLED-X skrivet  9 april 2011 kl. 11:16:40
Tja ny på forumet här och åker en access 450 sport-11

Plockade alla strypningar direkt på min då jag fick den i låda till firman.

Till min följde det med Trottel utan hål,munstycke,det jag sedan gjorde var att veva bort insatsen
i slutdämparen,samt ta upp ett extra hål i original luftburken syns tydligt vart hålet ska göras
på luftburks locket,då maskinen var inkörd så beställde jag en trim cdi som atv-sweden har i lager.
 
grymt nöjd med maskinen,toppfart 125km med gps


Nyfiken på den där boxen  :DV
Vilken skillnad gjorde den igentligen? Mer vrid eller högre varv, eller...?
:)

Förresten, har ni accesåkare haft probbs med att motorn dör efter fullgasrepor??

En annan sak.
Va är det för utväxling på accesen?
Hyosung är 14-42 orginal, men d flesta byter till 15drev för att få skönare varv på vägen...
Har man satt 15 från början på era?

:)
Anmäl till moderator   Loggat
Honda ATC110...   -Utsliten
Polaris 250R...       -Klotad
Rapier 450...         -garantibytt...
Rapier 450 #2...    -Projekt Hyosung- =;)

Utloggad Iwata

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 20
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Iwata
SV: Access 450 strypningar
« Svar #51 skrivet: 22 april 2011 kl. 21:04:54 »
Citat från: Hansa007 skrivet 15 februari 2011 kl. 14:36:59
Tja tänkte höra med er var lite mer exakt strypningarna sitter på access 450?
Och vad man måste göra för att få den helt ostryp?


Det sitter en förminskning i slutdämparen som sitter med en segersäkring, sen sitter det en kona utan dess like i mitten utav avgasröret precis efter kröken som sitter fast punktad med två svets loppor. sen om det sitter ett 162.5 huvudmunstycke i så ska det sitta, då följer det bara med ett 152.5. sen sitter det en annan trottel med två hål för mycket i som släpper vakuumet så den inte kan lyfta så mycket som den ska.

Sen ang. att kröken blir röd så ska den INTE bli det vad folk än säger det indikerar på att motorn går för varm. oavsett vad det handlar om för motor så ska avgaserna ut så snabbt som möjligt för att uppnå maximal prestanda. Konan som sitter som strypning i mitten av avgasröret gör så att avgaserna bromsas upp och det trycker på mer och mer och till slut blir den röd.
« Senast ändrad: 23 april 2011 kl. 14:43:40 av Iwata »
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Iwata

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 20
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Iwata
SV: Access 450 strypningar
« Svar #52 skrivet: 23 april 2011 kl. 14:46:36 »
Citat från: Devil skrivet 16 april 2011 kl. 11:45:17
Citat från: SLED-X skrivet  9 april 2011 kl. 11:16:40
Tja ny på forumet här och åker en access 450 sport-11

Plockade alla strypningar direkt på min då jag fick den i låda till firman.

Till min följde det med Trottel utan hål,munstycke,det jag sedan gjorde var att veva bort insatsen
i slutdämparen,samt ta upp ett extra hål i original luftburken syns tydligt vart hålet ska göras
på luftburks locket,då maskinen var inkörd så beställde jag en trim cdi som atv-sweden har i lager.
 
grymt nöjd med maskinen,toppfart 125km med gps




Nyfiken på den där boxen  :DV
Vilken skillnad gjorde den igentligen? Mer vrid eller högre varv, eller...?
:)

Förresten, har ni accesåkare haft probbs med att motorn dör efter fullgasrepor??

En annan sak.
Va är det för utväxling på accesen?
Hyosung är 14-42 orginal, men d flesta byter till 15drev för att få skönare varv på vägen...
Har man satt 15 från början på era?

:)



Att den dör beror nog på att du har för klen tomgång. Det sitter en skruv på höger sida vid gasvajern på fuggen skruva den inåt så ökar du varvet så ska det nog gå bättre.
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad karem_21

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 13
  • Total likes: 0
    • Visa profil
karem_21
SV: Access 450 strypningar
« Svar #53 skrivet: 23 april 2011 kl. 14:58:23 »
iwata jag hade ett 162,5 munstycke i min när jag köpte den. jag ska i med ett 152,5 munstycke ? just nu har jag bytt trottel och i med ett 180 munstycke och alla strypningar i dämparn borta min hoj gör ungefär 85-90 km/h tycker det är lite väl lite eller? hade en dinli 450 förut som gick över hundra utan strypningar. tips och trix någon
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad joeychandlerson

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 1415
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
joeychandlerson
SV: Access 450 strypningar
« Svar #54 skrivet: 24 april 2011 kl. 11:28:41 »
karem_21: Vad har du för symptom på maskinen då? Bluddrar den järnet nära fullgas eller varvar den rent och sjunger vackert i toppvarv?

Om den bluddrar järnet så är det dags att pröva det som du redan är inne på 152,2 main

Om den går rent och fint på toppvarv så kan den kanske vara neddrevad rätt brutalt?

Lycka till!

Mvh Joe
Anmäl till moderator   Loggat
Dinli 450 SS -08 Såld (abstinens deluxe)

Dinli 450 Svart - 08 Såld

Smc 250 - 08 Såld

Ps Moto 200 - 08 Såld

SMC F-Kart 170cc - 10 X 2 Sålda

Utloggad Devil

  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 821
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
Devil
SV: Access 450 strypningar
« Svar #55 skrivet: 25 april 2011 kl. 11:30:42 »
Citat från: Iwata skrivet 23 april 2011 kl. 14:46:36
Citat från: Devil skrivet 16 april 2011 kl. 11:45:17
Citat från: SLED-X skrivet  9 april 2011 kl. 11:16:40
Tja ny på forumet här och åker en access 450 sport-11

Plockade alla strypningar direkt på min då jag fick den i låda till firman.

Till min följde det med Trottel utan hål,munstycke,det jag sedan gjorde var att veva bort insatsen
i slutdämparen,samt ta upp ett extra hål i original luftburken syns tydligt vart hålet ska göras
på luftburks locket,då maskinen var inkörd så beställde jag en trim cdi som atv-sweden har i lager.
 
grymt nöjd med maskinen,toppfart 125km med gps




Nyfiken på den där boxen  :DV
Vilken skillnad gjorde den igentligen? Mer vrid eller högre varv, eller...?
:)

Förresten, har ni accesåkare haft probbs med att motorn dör efter fullgasrepor??

En annan sak.
Va är det för utväxling på accesen?
Hyosung är 14-42 orginal, men d flesta byter till 15drev för att få skönare varv på vägen...
Har man satt 15 från början på era?

:)



Att den dör beror nog på att du har för klen tomgång. Det sitter en skruv på höger sida vid gasvajern på fuggen skruva den inåt så ökar du varvet så ska det nog gå bättre.



Tror du missförstår mig lite. Den dog inte vid gasavslag utan efter en stund på maxgas.
Det finns många teorier till hur problemet uppstått och hur det har lösts.
Därför va jag nyfiken på om det va nått som ni märkt av på senaste versionen av hyosungmotorn i accesen.
Vill du läsa mer så är det bara söka lite i sökfunktionen.


Citat från: Iwata skrivet 22 april 2011 kl. 21:04:54
Citat från: Hansa007 skrivet 15 februari 2011 kl. 14:36:59
Tja tänkte höra med er var lite mer exakt strypningarna sitter på access 450?
Och vad man måste göra för att få den helt ostryp?


Det sitter en förminskning i slutdämparen som sitter med en segersäkring, sen sitter det en kona utan dess like i mitten utav avgasröret precis efter kröken som sitter fast punktad med två svets loppor. sen om det sitter ett 162.5 huvudmunstycke i så ska det sitta, då följer det bara med ett 152.5. sen sitter det en annan trottel med två hål för mycket i som släpper vakuumet så den inte kan lyfta så mycket som den ska.

Sen ang. att kröken blir röd så ska den INTE bli det vad folk än säger det indikerar på att motorn går för varm. oavsett vad det handlar om för motor så ska avgaserna ut så snabbt som möjligt för att uppnå maximal prestanda. Konan som sitter som strypning i mitten av avgasröret gör så att avgaserna bromsas upp och det trycker på mer och mer och till slut blir den röd.


Helt rätt så kan det bli överdrivet varmt i avgassystemet om det är för högt mottryck.
Men va det gäller hyosungmotorn så skulle jag härleda det till den air-injektion som leder in luft i avgassystemet för att skapa efterförbränning och hjälpa avgasreningen.
Den sitter precis vid avgasknalen ut ur motorn.
Finns en tråd för det oxå nånstans.

Kan tilllägga att även ett för kort /grovt avgassystem kan göra att röret blir rött vid kröken då avgaspulserna drar ut för mycket oförbrända gaser i avgasröret.
Även för mycket overlapp på kamaxlarna kan ge överdriven värme i kröken.

Men. Hur som, bra är det inte hur man än vänder å vrider på det. Förmycket värme så bränner man avgasventilerna, eller oxå skadar värmepiken toppen på något annat vis. Ventiltätningar, bränd olja i toppen...
Jaja.
Glad påskhare :) 
Anmäl till moderator   Loggat
Honda ATC110...   -Utsliten
Polaris 250R...       -Klotad
Rapier 450...         -garantibytt...
Rapier 450 #2...    -Projekt Hyosung- =;)

Utloggad Iwata

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 20
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Iwata
SV: Access 450 strypningar
« Svar #56 skrivet: 29 april 2011 kl. 17:04:13 »
Min dog när jag kopplade ur efter fullgas repor och skulle växla ner. Och ställde därmed upp min tomgång på 18-1900 rpm som det ska vara också och den har inte dött sen dess i alla fall.


Att den dör beror nog på att du har för klen tomgång. Det sitter en skruv på höger sida vid gasvajern på fuggen skruva den inåt så ökar du varvet så ska det nog gå bättre.
[/quote]



Tror du missförstår mig lite. Den dog inte vid gasavslag utan efter en stund på maxgas.
Det finns många teorier till hur problemet uppstått och hur det har lösts.
Därför va jag nyfiken på om det va nått som ni märkt av på senaste versionen av hyosungmotorn i accesen.
Vill du läsa mer så är det bara söka lite i sökfunktionen.






Citat från: Iwata skrivet 22 april 2011 kl. 21:04:54
Citat från: Hansa007 skrivet 15 februari 2011 kl. 14:36:59
Tja tänkte höra med er var lite mer exakt strypningarna sitter på access 450?
Och vad man måste göra för att få den helt ostryp?


Det sitter en förminskning i slutdämparen som sitter med en segersäkring, sen sitter det en kona utan dess like i mitten utav avgasröret precis efter kröken som sitter fast punktad med två svets loppor. sen om det sitter ett 162.5 huvudmunstycke i så ska det sitta, då följer det bara med ett 152.5. sen sitter det en annan trottel med två hål för mycket i som släpper vakuumet så den inte kan lyfta så mycket som den ska.

Sen ang. att kröken blir röd så ska den INTE bli det vad folk än säger det indikerar på att motorn går för varm. oavsett vad det handlar om för motor så ska avgaserna ut så snabbt som möjligt för att uppnå maximal prestanda. Konan som sitter som strypning i mitten av avgasröret gör så att avgaserna bromsas upp och det trycker på mer och mer och till slut blir den röd.


Helt rätt så kan det bli överdrivet varmt i avgassystemet om det är för högt mottryck.
Men va det gäller hyosungmotorn så skulle jag härleda det till den air-injektion som leder in luft i avgassystemet för att skapa efterförbränning och hjälpa avgasreningen.
Den sitter precis vid avgasknalen ut ur motorn.
Finns en tråd för det oxå nånstans.

Kan tilllägga att även ett för kort /grovt avgassystem kan göra att röret blir rött vid kröken då avgaspulserna drar ut för mycket oförbrända gaser i avgasröret.
Även för mycket overlapp på kamaxlarna kan ge överdriven värme i kröken.

Men. Hur som, bra är det inte hur man än vänder å vrider på det. Förmycket värme så bränner man avgasventilerna, eller oxå skadar värmepiken toppen på något annat vis. Ventiltätningar, bränd olja i toppen...
Jaja.
Glad påskhare :) 

[/quote]
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Iwata

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 20
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Iwata
SV: Access 450 strypningar
« Svar #57 skrivet: 29 april 2011 kl. 17:10:14 »
Citat från: karem_21 skrivet 23 april 2011 kl. 14:58:23
iwata jag hade ett 162,5 munstycke i min när jag köpte den. jag ska i med ett 152,5 munstycke ? just nu har jag bytt trottel och i med ett 180 munstycke och alla strypningar i dämparn borta min hoj gör ungefär 85-90 km/h tycker det är lite väl lite eller? hade en dinli 450 förut som gick över hundra utan strypningar. tips och trix någon


Har du tagit bort konan i mitten utan röret? Du ska ha 162.5 inte 152.5. Kolla på stiftet, går det mer åt det vitare hållet än mörkare grå så har du för snål bränsleblandning. Då den går för torrt. Men i ditt fall 180 i huvud är på tok för stort. Men kolla stiftet det avslöjar mycket. Och sen så att du har koll på hur nålen satt innan du bytte trottel. Det ska sitta en lite smalare bricka som ska tryckas på underifrån nålen och en lite tjockare på ovansidan.
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad HADES

  • MC/MEKANIKER
  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 485
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
HADES
SV: Access 450 strypningar
« Svar #58 skrivet: 29 april 2011 kl. 19:32:43 »
Citat från: Iwata skrivet 29 april 2011 kl. 17:10:14
Citat från: karem_21 skrivet 23 april 2011 kl. 14:58:23
iwata jag hade ett 162,5 munstycke i min när jag köpte den. jag ska i med ett 152,5 munstycke ? just nu har jag bytt trottel och i med ett 180 munstycke och alla strypningar i dämparn borta min hoj gör ungefär 85-90 km/h tycker det är lite väl lite eller? hade en dinli 450 förut som gick över hundra utan strypningar. tips och trix någon


Har du tagit bort konan i mitten utan röret? Du ska ha 162.5 inte 152.5. Kolla på stiftet, går det mer åt det vitare hållet än mörkare grå så har du för snål bränsleblandning. Då den går för torrt. Men i ditt fall 180 i huvud är på tok för stort. Men kolla stiftet det avslöjar mycket. Och sen så att du har koll på hur nålen satt innan du bytte trottel. Det ska sitta en lite smalare bricka som ska tryckas på underifrån nålen och en lite tjockare på ovansidan.
Locket till luftburken e det många som glömmer att åtgärda.Men med rätt modifieringar får man till d riktigt bra.180 i huvudmunstycke e INTE bra.Bara att elda för kråkorna.MVH/hades
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad SLED-X

  • ATV Nybörjare
  • **
  • Antal inlägg: 4
  • Total likes: 0
    • Visa profil
SLED-X
SV: Access 450 strypningar
« Svar #59 skrivet: 13 maj 2011 kl. 10:07:56 »
Citat från: Devil skrivet 16 april 2011 kl. 11:45:17
Citat från: SLED-X skrivet  9 april 2011 kl. 11:16:40
Tja ny på forumet här och åker en access 450 sport-11

Plockade alla strykningar direkt på min då jag fick den i låda till firman.

Till min följde det med Trottel utan hål,munstycke,det jag sedan gjorde var att veva bort insatsen
i slutdämparen,samt ta upp ett extra hål i original luftburken syns tydligt vart hålet ska göras
på luftburks locket,då maskinen var inkörd så beställde jag en trim cdi som atv-sweden har i lager.
 
grymt nöjd med maskinen,toppfart 125km med gps


Nyfiken på den där boxen  :DV
Vilken skillnad gjorde den egentligen? Mer vrid eller högre varv, eller...?
:)

Förresten, har ni accesåkare haft probbs med att motorn dör efter fullgasrepor??

En annan sak.
Av är det för ut-växling på accessen?
Hyosung är 14-42 original, men d flesta byter till 15drev för att få skönare varv på vägen...
Har man satt 15 från början på era?

:)

Trim boxen gör ganska så stor skillnad på högavarv,dock upplever jag det som att det tappar lite av bottenvridet,men ,men åker för det mesta på fulla varv så;)grymt nöjd med motorn i sig och inte haft några prob med quaden i övrigt funkar klockers helt enkelt...
Boxen kan köpas via atv-swedens hemsida.
Anmäl till moderator   Loggat

  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
Sidor: 1 ... 4 [5] 6 ... 8  Alla   Gå upp
« föregående nästa »
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • Access (Moderatorer: Outlander, STENE, Rickard Marklund) »
  • Ämne: Access 450 strypningar
 


Online just nu.

618 gäster, 0 användare (0 dolda)
Users active in past minutes:

Flest online idag: 667. Flest online någonsin: 2334 ( 3 maj 2025 kl. 10:37:13)

* CHATT

Refresh History
  • Inlägg här försvinner efter några dar.
  • Traxter: Morgon pÃ¥ er. Finns det nÃ¥gra häftiga mods till Can-am xmr 700/1000
    24 februari 2025 kl. 10:23:25
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    21 februari 2025 kl. 09:25:52
  • Oscar5: NÃ¥gon som vet vad man kan begära för en Honda TRX 350 FE 2005 med snöblad som fungerar utmärkt .Har ärft den
    4 februari 2025 kl. 19:20:50
  • Oscar5: 44
    4 februari 2025 kl. 19:15:36
  • Greger59: Nägon som vet har en Cetek 500 EFI
    15 januari 2025 kl. 23:49:44
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    4 januari 2025 kl. 00:28:39
  • kampersvik: schema vaccumssangar cf moto 500 2013
    26 november 2024 kl. 17:48:35
  • trailboss: Hej. söker instruktionsbok Polaris TrailBoss 250-89
    3 oktober 2024 kl. 12:08:54
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    16 september 2024 kl. 11:29:29
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 2006. Löjligt dÃ¥liga bromsar pÃ¥ den. Finns det bromsvÃ¥g pÃ¥ den?
    11 september 2024 kl. 19:41:14
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 4x4 2006.
    11 september 2024 kl. 19:40:02
  • Kalle33: Hej.
    11 september 2024 kl. 19:39:40
  • Olkip: Vart hittar man en ny plast kÃ¥pa till goes access mortor 450SM?
    1 juli 2024 kl. 11:59:20
  • Livgan20: Hej, har en barossa silverhawk 250. NÃ¥gon vänlig själ som kan hjälpa mig ta reda pÃ¥ vilka drev som sitter pÃ¥ (storlek och typ av drev) helst bÃ¥de fram och bak. Mvh
    1 juli 2024 kl. 02:22:58
  • skarpsynt: NÃ¥gon som vet mellan vilka Ã¥r Honda Rancher sÃ¥ldes i FE (knappväxel) utförande? Min frÃ¥ga gäller senaste modellen (2014-).
    2 juni 2024 kl. 22:56:10
  • Micke_c: Det är ju gasvire.  Så klart du kan sätta rullgas. Viss modifiering krävs nog
    9 maj 2024 kl. 12:32:13
  • Micke_c: onBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    9 maj 2024 kl. 12:31:29
  • HonBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    7 maj 2024 kl. 17:51:54
  • Calleb: är det någon som vet var jag kan få service på en Kymco ATV?
    7 mars 2024 kl. 17:20:12
  • Grusbus: Hej, jag har en Can Am 570-18 som startade som vanligt och gick i ungefär 15s sen dog den, motorn snurrar men har inte tänt en  enda gång sedan dess. Någon som har någon ide om vart jag skall börja?
    28 januari 2024 kl. 00:00:27
  • R.W: Oljebyte polaris 800 efi
    23 december 2023 kl. 09:34:37
  • Niklasbx7: Behöver hjälp. Har en Cf moto x7-12 . Skulle starta den igår, den tände till men dog . Den går runt men tänder inte till. Någon som har något tips???
    17 december 2023 kl. 13:43:58
  • Johnem73: 12 tum
    18 oktober 2023 kl. 19:20:28
  • Tiasb: Tjena,har en Suzuki 250lt quadrunner 4WD-95 som laddar över 100 ac volt när jag mäter direkt från statorn. Bör vara ca 50 ac volt. Det började med att voltregulatorn brände då bytande jag statorn, körde några månader, märkte att hela motorn kändes varm och troligen bränt en voltregulator till. Har beställt ny Cdibox, men verkar långsökt. Vad kan felet vara??
    29 september 2023 kl. 17:53:28
  • L-E Jonsson: Jag glömde 4 hjulsdrift i och körde på högväxel ganska fort efter en stund så hackade motorn till en par gånger sedan tändes motorlampan sedan lade den av, startar efter ett tag lampan är släckt, motorn går fint, vad kan ha hänt kan något vara skadat?
    18 september 2023 kl. 13:32:39
  • L-E Jonsson: Hej
    18 september 2023 kl. 13:19:39
  • Sjulsbo: Sportsman 500 som varnar Hot engine direkt vid start, vad kan vara fel?
    11 augusti 2023 kl. 10:49:57
  • samuelLt50: Hej vad är det för gängdiameter på vevaxeln på en Suzuki lt50
    4 augusti 2023 kl. 02:26:53
  • Icyy30: Hej, jag är lite osäker på vad man ska skaffa för första fyrhjuling. Är inne på cf moto 625 eller outlander pro, vilken e bäst i skog?
    1 juli 2023 kl. 15:29:57
  • Vinnewin: Var kan ja köpa en ostrypt ECU till Segway Snarler AT6, den är reggad som traktor A men ska köras offroad och vill att den ska gå fortare än 40?
    22 juni 2023 kl. 14:22:20
  • kenthas: Trimma cf-moto
    1 juni 2023 kl. 11:38:02
  • Jote: Hej finns det någon i hela detta forum som vet någon som kan meka en Vizac 400 mec Odes motor ?
    15 maj 2023 kl. 13:25:03
  • william: jag har ett problem att när jag har kört snabt ett litet tag kommer ett mis ljud som jag inte vet var det kommer från men när jag låser bak hjulen så försviner det vad kan det vara
    2 maj 2023 kl. 10:35:19
  • william: jag har ett problem att när jag har kört k
    2 maj 2023 kl. 10:33:51
  • Jannethegamer: Tjena någon som har effektljuddämparen till Smc 100, vill köpa men vill först veta skillnaden på den och orginalet.
    13 april 2023 kl. 18:49:39
  • topo1: Jag har en 2009 Cectek Gladiator i Grekland och behöver desperat en ECU. Är det någon på detta forum som vet var jag kan få tag i en?
    12 april 2023 kl. 11:21:26
  • topo1: cectek
    12 april 2023 kl. 11:08:57
  • Jannethegamer: Smc
    1 april 2023 kl. 19:15:32
  • Högdahl: 🍻🍺
    9 mars 2023 kl. 14:10:18
  • Jennil: Hej någon som har plast kåpor till suzuki lt250r? Helst 1986? Men funkar mellan 85-92 maila mig isåfall, ultra_jens@hotmail.com
    18 februari 2023 kl. 09:40:29
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
  • SimplePortal 2.3.8 © 2008-2025, SimplePortal
  • SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines
    SMFAds for Free Forums
    Simple Audio Video Embedder | Terms and Policies
  • XHTML
  • RSS
  • Themed by: BGID
Cookies hjälper oss att ge dig en bättre upplevelse av vår webbsida. Genom att använda vår webbplats godkänner du även användningen av cookies. Mer info