Citat från: Grönis skrivet 10 februari 2011 kl. 21:21:18Citat från: Lowest skrivet 10 februari 2011 kl. 21:18:42Nu blev man sugen på en ny undra hur mycket som passar från den gammla maskinen tro? GAZ passar inte för den nya har längre stötdäpare säger dom, avgas e kört åsså som det ser ut lika variatorkitet men remmen värar vara en teryxrem så den kanske passar. Sen boxen lär inte heller passa misstänker jag.undra när den dyker upp i vårt avlånga land tro Man får väl köpa nya grejor
Citat från: Lowest skrivet 10 februari 2011 kl. 21:18:42Nu blev man sugen på en ny undra hur mycket som passar från den gammla maskinen tro? GAZ passar inte för den nya har längre stötdäpare säger dom, avgas e kört åsså som det ser ut lika variatorkitet men remmen värar vara en teryxrem så den kanske passar. Sen boxen lär inte heller passa misstänker jag.undra när den dyker upp i vårt avlånga land tro
Nu blev man sugen på en ny
Fan Grönis om vi köper nya så får du ju din före mej Först får väl Kawa sina sen Dresel
Citat från: Lowest skrivet 10 februari 2011 kl. 21:39:12Fan Grönis om vi köper nya så får du ju din före mej Först får väl Kawa sina sen Dresel hehe ja det tror jag åsså
Citat från: Grönis skrivet 10 februari 2011 kl. 21:40:42Citat från: Lowest skrivet 10 februari 2011 kl. 21:39:12Fan Grönis om vi köper nya så får du ju din före mej Först får väl Kawa sina sen Dresel hehe ja det tror jag åsså Dom lär väl komma till hösten så man får se hur det blir då
Citat från: Lowest skrivet 10 februari 2011 kl. 21:44:27Citat från: Grönis skrivet 10 februari 2011 kl. 21:40:42Citat från: Lowest skrivet 10 februari 2011 kl. 21:39:12Fan Grönis om vi köper nya så får du ju din före mej Först får väl Kawa sina sen Dresel hehe ja det tror jag åsså Dom lär väl komma till hösten så man får se hur det blir då det blir en lång sommar om dom kommer till hösten.... tror dom kommer tidigare jag när dom redan lanserat dom man kan ju alltid hoppas!
Pratade med en Kawahandlare i helgen som var och vi pratade om 2012 skulle få servo och lite uppdateringar men enligt han så skulle det inte vara nå uppdateringar på 2012 det hade han hört av Kawa.
Citat från: Lowest skrivet 10 februari 2011 kl. 22:00:01Pratade med en Kawahandlare i helgen som var och vi pratade om 2012 skulle få servo och lite uppdateringar men enligt han så skulle det inte vara nå uppdateringar på 2012 det hade han hört av Kawa.killen hadde dålig koll då alltså... det e ju massvis med uppgraderingar på den nya.