Tjenare!Läste om eran nya bana i Karlskrona, kan man vara med och köra där?Såg också att ni körde på rosenholm, kan man vara med och köra där??Jag bor i Sölvesborg och letar runt lite efter bra ställen där man kan köra lagligt på.Mvh Peter.
Nej hörrni grabbar. Nu är det för bedrövligt!!!!! Vi har en kanon bana i skrävle vi har Rosenholm och ingen vill köra!! Skärpning inklusive mig själv!!!!!!!!!!!! Är denna tråden död eller har ni sålt era maskiner. Det går att läsa om banan i Skrävle i lokal press och senast i tidningen Trasktorvärlden, och folk i Sverige avundas oss i östra Blekinge som satsar på ATV. Nu får vi fan bättra upp oss. Det händer ju ingenting. När ska vi köra nästa helg och Var? Jag kan på Lördag eller söndag??? Vem ska med??? Infolex och firefox känn er träffade
Håller med till punkt och pricka, det är för dåligt med körtid och nyttjande av banan, ser ljust ut till helgen för min del och hoppas på att fler har tid till helgen! spika du en tid sebbe så rättar jag in mig i ledet!
Om Seb undrade om vi sålt våra maskiner eftersom det körs för lite, så verkar det nu som om ni sålt era datorer också