Finns inte så våldsamt många av sukka vägreggad heller och med tanke på priset på dom är det ju så man funderar på att köpa ny dinli 450 för 49 900Kr. Eller helt enkelt bara gå upp till en raptor direkt. Fast lär hålla huvudet kallt lite för om jag lägger sånna pengar på en till hjuling kommer kärringen döda mig
Citat från: KingQuadMarcus skrivet 11 februari 2011 kl. 10:23:48Finns inte så våldsamt många av sukka vägreggad heller och med tanke på priset på dom är det ju så man funderar på att köpa ny dinli 450 för 49 900Kr. Eller helt enkelt bara gå upp till en raptor direkt. Fast lär hålla huvudet kallt lite för om jag lägger sånna pengar på en till hjuling kommer kärringen döda mig HAHA det är ju sånna risker man får ta om man köper annat än DINLI
Är det bara jag som tycker priserna på beg dinli 450 sprungit iväg? När jag sålde min för nästan 2 år sedan fick jag 23K och den var rikligt utrustad 2 nya uppsättningar däck, vinch och en massa annan extra utrustning med 290mil på mätren. Kanske är for att den blivit så vanlig så folk börjar räkna den som en riktig märkeshjuling? Kanske blir bättre utbud närmare sommaren igen. Synd tycker jag då jag letar vägreggad i den billigare klassen.. Men man vill ju ha motor oxå..
Citat från: KingQuadMarcus skrivet 11 februari 2011 kl. 10:08:12Är det bara jag som tycker priserna på beg dinli 450 sprungit iväg? När jag sålde min för nästan 2 år sedan fick jag 23K och den var rikligt utrustad 2 nya uppsättningar däck, vinch och en massa annan extra utrustning med 290mil på mätren. Kanske är for att den blivit så vanlig så folk börjar räkna den som en riktig märkeshjuling? Kanske blir bättre utbud närmare sommaren igen. Synd tycker jag då jag letar vägreggad i den billigare klassen.. Men man vill ju ha motor oxå..Blocket har ju blivit rena skämtet om du frågar mig!Folk tar rejäla överpriser och köpare prutar som idioter även om man är billigast på blocket.