Ja jag hoppas det åxå nä jag bytte in min x7a
Jag har varit nöjd med min CF X7 och den har fungerat riktigt bra, haft lite problem med den tycker jag, men denna maskin var bara en första maskin för att se om intresset fanns mm och det gjorde det och nu har jag beställt en Polaris Sportsman 850 xps och den kostade en slant mer än x7an men jag hoppas jag blir lika nöjd med den som jag är med X7
Ja jag hoppas det åxå nä jag bytte in min x7a CiteraVad skaffade du för maskin då?
Vad skaffade du för maskin då?
Nu har jag inte haft min så länge, men är jättenöjd med min.Var väl lite tveksam först om den här kinamaskinen.Men min Iphone är ju tillverkad i Kina och den funkar ju Dessutom var jag i Spanien nyligen och där åkte polisen GOES, och det är ju typ likadan som CF MOTO.
men iphone är inte kinesisk den är amerikansk den tillverkas bara i kina. men amerikanerna använder sig av amerikanska arbets krav och därför har iphone bra kvalite. cf moto är däremot helt kinesisk och kineserna har inte samma arbetskrav som andra så därför blir det lägre kvalite. //mvh christian
en men iphone är inte kinesisk den är amerikansk den tillverkas bara i kina. men amerikanerna använder sig av amerikanska arbets krav och därför har iphone bra kvalite. cf moto är däremot helt kinesisk och kineserna har inte samma arbetskrav som andra så därför blir det lägre kvalite. //mvh christian