skit samma, alla får informationen om att garantin sätts ur spel om man ändrar effekten på hojjen.
hallo.. åkte å hämta min dinli i dag. riktigt rolig maskin . går rätt bra även fast jag bara fått bort trottelstrypningen en så länge.sen till mina småfel. redan hos handlarn såg jag att mätarn visa mph (lite coolt iof ) stör inte så jätte mycket men det gör väll att trippen är i miles mee.. mindre kul.handlarn sa att man troligtvis kunde ändra det men jag hittar ingentin i manualen.sedan det andra. har inget riktigt lås en så jag tänkte använda styrlåset.. så har man gö lite säkerhet i varje fall. så jag låste med däcken så lång åt vänster som möjligt å testa å vrida om styret. använde vanlig svängkraft typ så sa det knack.. låste upp å när jag skulle ta ur nyckeln så följde kolven mee. med den lilla brickan längs ut på kolven helt sprucken..e det nån mer detta hänt för.
Citat från: "Hubbe"skit samma, alla får informationen om att garantin sätts ur spel om man ändrar effekten på hojjen.Var har du läst det :?: Nej det är ju det som inte stämmer,jag förstår att det inte betyder mycket för dig men tänk på klotsvenne som tappade kompet :x och får kanske prysa xxxxx kr som han inte skall enligt konsumentköplagen oavset om han har rört skruven eller inte."Min tolkning av lagen"
antar att det är så många fler som väljer att köpa en 450 istället för en 270 och då hinner inte fabriken med att bygga hojarna medan det säkert står några 270 o samlar damm i fabriken.