Vad för allvarliga följdproblem? Tror inte maskinerna gått i kyla som är i sverige nu eller lika hårt:) dom släpper in luft men inte tillräckligt. När kan kört i nån timme började min bli konstig. Men nu släpper ja på locket då och då. Så nu går den utan problem.
Hm, jag är osäker, men ÅF och jag pratade iallafall om kablaget till släpvagnsbelysningen. Jag ska kolla om fästet finns på hans maskin när jag besöker honom idag. Så tråkigt bara att vänta till den 8/3 för leverans, men det är ju inget man kan påverka. Skulle helst ha valt en vit, men det verkar inte vara några sådana på ingång tyvärr. Ja, det var verkligen go´den maskinen när jag provkörde den. När man i 80 blås gav marchorder bara satte den sig ned och bara skenade Så det finns ju kraft o motorn iallafall. Läste att SMC investerat 1.2 milj euro för framtagandet att motorn, det borde ju borga för att de använt riktiga saker och testat/utvärderat en hel del. Har suttit och dreglat över alla youtubefilmer nu så jag är rädd att jag måste skaffa ett nytt tangentbord till datorn!