Jag har köpt en outlander xxc terräng reggad fast med monterade blinkers, får den om ca. en vecka, troligen den enda beg maskinen.Den har gått 30h, fick med en warn 3.0 inkl alla monteringssatser,syntetlina, hand och tumvärme, drag, kontakt för ljus till släpvagn, halkskydd till racken,twin air filter, allt nytt i kartong, ej monterat.Nån som vet vilka hasplåtar man ska beställa? köper gooffroads plåtar, men det är väl Renegade A-armar på maskinen...
Citat från: AtvNerd skrivet 14 mars 2011 kl. 09:17:06Jag har köpt en outlander xxc terräng reggad fast med monterade blinkers, får den om ca. en vecka, troligen den enda beg maskinen.Den har gått 30h, fick med en warn 3.0 inkl alla monteringssatser,syntetlina, hand och tumvärme, drag, kontakt för ljus till släpvagn, halkskydd till racken,twin air filter, allt nytt i kartong, ej monterat.Nån som vet vilka hasplåtar man ska beställa? köper gooffroads plåtar, men det är väl Renegade A-armar på maskinen... Ha ha du är ju sanslös på att byta maskiner, eller är det jag som är för gubbsnål som har en gammal -10 fortfarande...
Citat från: AtvNerd skrivet 14 mars 2011 kl. 09:17:06Jag har köpt en outlander xxc terräng reggad fast med monterade blinkers, får den om ca. en vecka, troligen den enda beg maskinen.Den har gått 30h, fick med en warn 3.0 inkl alla monteringssatser,syntetlina, hand och tumvärme, drag, kontakt för ljus till släpvagn, halkskydd till racken,twin air filter, allt nytt i kartong, ej monterat.Nån som vet vilka hasplåtar man ska beställa? köper gooffroads plåtar, men det är väl Renegade A-armar på maskinen...Du skulle ju inte säga nåt innan Partille ju. Anade att du inte skulle klara hålla dig.
svårt att låta bli, outlandern är COOL, sen var priset ganska bra, förstås!byta är kul, har man en hobby ska man unna sig att byta emellan åt....
Priset jag gett, gör det mer till en bytesaffär med renegaden, jag tjänade 2000 på att byta till en nyare och fränare maskin