jag har då inget emot att nån annans hjuling startar lättare än min tex,, bara de att folk skriver som att de inte e nån skillnad mellan sommar och vinterstarter, jag bor i kallaste hålet i sverige och har då aldrig varit med om att nån motor ha smällt igång särsilt lätt när de e svinkallt, allt går tungt och trögt när de e kallt, har aldrig påstått att dom inte skulle starta när de e kallt, utan bara att dom må gå bra tungt innan dom går igång, sen att nån skriver att de inte gör nått att starta en kall motor och att motorn inte tar skada av de måste ju leva i en dröm,, ingen motor mår bra av att starta när de e minusgrader ute, sen få ni säga vad ni vill,
vart lär man sig sånt här oskar;) skoj läsning! o intressant... tumme upp till dej
Citat från: barossa killen skrivet 19 januari 2011 kl. 06:33:33Citat från: Oskar P skrivet 18 januari 2011 kl. 23:59:40här är det iallafall en som startar i -24... har inte varit kallare än men skulle tro den startar i -30 med..jag höll inte kvar startknappen tillräckligt länge det va därför den dog, håller man bara inne även en stund efter den börjar hosta igång så går det på första försöket.. men han kan ju ha haft den varm, med tex motorvärmare. Man vet aldrig Om du läser oskars inlägg så skriver han jag, så jag tror Oskar skulle skrivit om han använt värmare.
Citat från: Oskar P skrivet 18 januari 2011 kl. 23:59:40här är det iallafall en som startar i -24... har inte varit kallare än men skulle tro den startar i -30 med..jag höll inte kvar startknappen tillräckligt länge det va därför den dog, håller man bara inne även en stund efter den börjar hosta igång så går det på första försöket.. men han kan ju ha haft den varm, med tex motorvärmare. Man vet aldrig
här är det iallafall en som startar i -24... har inte varit kallare än men skulle tro den startar i -30 med..jag höll inte kvar startknappen tillräckligt länge det va därför den dog, håller man bara inne även en stund efter den börjar hosta igång så går det på första försöket..