Citat från: "zacka"Jag pratade med en som provkört raptor 660 o han säger att den kändes lite lite slöare än LTZJag antar att testföraren var full? De hojar som Jag har testat kommer inte i närheten av varandra när det gäller Org Raptor 660 Vs. fullkittad Ltz 400[/u]
Jag pratade med en som provkört raptor 660 o han säger att den kändes lite lite slöare än LTZ
Jag har kört 660vs Ltz 400 orgLTZ är något snabbare.LÄS USA TESTER
Skiljer det nåt på en org. 660 mot en 700?
Citat från: "Mr2t"Citat från: "zacka"Jag pratade med en som provkört raptor 660 o han säger att den kändes lite lite slöare än LTZJag antar att testföraren var full? De hojar som Jag har testat kommer inte i närheten av varandra när det gäller Org Raptor 660 Vs. fullkittad Ltz 400[/u]Jag har kört 660vs Ltz 400 orgLTZ är något snabbare.LÄS USA TESTER
Länka gärna till de tester där en LTZ:a slår en 660, jag har nämligen inte läst några.De bänkningar jag sett ligger en LTZ:a runt 26hk och en Raptor runt 35, en diff på 10 hästar eller 25%(!) om du så vill... Hästkrafterna är bara halva sanningen, sen har vi vridet som Raptorn har betydligt mer av. Också.Att Raptorn skulle vara slöare finner jag väldigt osannolikt. Däremot är LTZ:an smidigare, som Iroc skriver. -------------------------------------------------------------------------------------Tue February 01, 2005 12:26 AM I have only tested the two on a dyno and a couple of drag races. So, when it comes to finding out of if the parts will fit, I have no idea. I looks like it, but until someone tries it, no one will be able to say for sure.When it comes to drag racing, it was a bit of a shocker to me that the LTZ was able to kill the predator. Rider skill was about the same, but the Predator had a slightly heavier rider. Nothing major, but it did carry slightly more weight. We did about 5 drags and the LTZ won each time. With a longer distance, the Predator might be able to real the LTZ in, but for the 300 ft distance it was in front by about 1 quad length or even more. The problem with the Predator was that the front end will come up if you launch in hard in 1st, and the rider have to tap off. In 2nd, it did not have the grunt to launch hard and keep up with the LTZ.It was even able to beat some of the raptors that had basic mods like pipes, and some other little tricks.http://forums.atvconnection.com/index.cfm
Citat från: "Kjell"Pratade vi inte om Raptor 660? =)
Citat från: "Mr2t"Citat från: "Kjell"Pratade vi inte om Raptor 660? =)It was even able to beat some of the "raptors" that had basic mods like pipes, and some other little tricks.