Arctic cat diesel-10, 125kBuick roadmaster-93 40Ksom tur är har jag fortfarande kvar mer pengar på banken än jag köpt grejer för, men det lär ändra sig för jag går och funderar på en toyota landcruiser HDJ80 för sisådär 100-150k sen tycker jag det är SJUKT att de flesta ATV kostar mer än man kan köpa en ny bil för idag!!man får en 4wd dacia SUV för mindre pengar än en Canam!!!en fyhjuling väger inte ens hälften av en bil, har en massa plast, och en snabbt tillverkad rörram, förhållandevis enkel teknik och det mesta sitter fan ihop med buntband typ... SJUKT är bara förnamnet!!
sen tycker jag det är SJUKT att de flesta ATV kostar mer än man kan köpa en ny bil för idag!!man får en 4wd dacia SUV för mindre pengar än en Canam!!!en fyhjuling väger inte ens hälften av en bil, har en massa plast, och en snabbt tillverkad rörram, förhållandevis enkel teknik och det mesta sitter fan ihop med buntband typ... SJUKT är bara förnamnet!!
som tur är har jag fortfarande kvar mer pengar på banken än jag köpt grejer för, men det lär ändra sig för jag går och funderar på en toyota landcruiser HDJ80 för sisådär 100-150k
Husvagnen e de dyraste fordonet vi har på gården Därefter quad och sist bilarna
Kör ni dyrare ATV än er bil ?