Nu har jag köpt en Bashan 200, -07, det är Bashan inpräglat i maskinen så det råder ingen tvekan om fabrikatet, den är från 07, och importören har låtit montera sina dekaler "PS-moto".Den har gått 130 mil så det skall bli kul att köra på barmark i vår, nu i 2 dm djup snö var det bara sladd och slir hela tiden.Jag själv tycker inte att kvaliten är särskilt mycket att anmärka på, i sånt fall skulle det vara finischen på en del ramdelar, som det finns lite i övrigt att önska, men annars verkar allt fungera perfekt efter dessa mil.Vi får följa upp projektet efterhand, Personligen tror jag att dom som skapar :(missnöjesdebatt på kinahojarna har en hel del själva med i spelet, genom att dom kört på ett ovårdat och våldsamt sätt, då kanske man kan pressa ihjäl kinadelarna något snabbare än japanskt finsmide.Kanske det finns fler helnöjda Bashanägare
...köra på barmark i vår, nu i 2 dm djup snö var det bara sladd och slir...
Jodå det finns fullt av vägar o cykelvägar, men det är ju IS på vägarna.
Personligen tror jag att dom som skapar :(missnöjesdebatt på kinahojarna har en hel del själva med i spelet, genom att dom kört på ett ovårdat och våldsamt sätt, då kanske man kan pressa ihjäl kinadelarna något snabbare än japanskt finsmide.Kanske det finns fler helnöjda Bashanägare
Däcken e rättvända! Men vilka däck man har beror helt på var man ska köra, o ens krav på däck! Vissa som kör i 2 meters djup dynga behöver grova paddeldäck medans andra pungar väg o behöver gatdäck!