Har sett den Lowest. Men det skiljer bara 5k mot en flång ny 2010:a. Tack ändå. Den har varit ute ett gäng gånger med div olika pris + bytesförslag så stekhet är den nog inte. Mycket tankvärt Hydro. Jag har samma tankesett jag med.. Bra att jag får tankar från någon som tycker likadant som jag. lättare att slanta upp de där sista 30 då..
Citat från: Gunner skrivet 7 januari 2011 kl. 00:47:02Har sett den Lowest. Men det skiljer bara 5k mot en flång ny 2010:a. Tack ändå. Den har varit ute ett gäng gånger med div olika pris + bytesförslag så stekhet är den nog inte. Mycket tankvärt Hydro. Jag har samma tankesett jag med.. Bra att jag får tankar från någon som tycker likadant som jag. lättare att slanta upp de där sista 30 då.. Var hittar man en ny -10 som är vägreggad för 123 000:- ?
här har du en http://www.blocket.se/gavleborg/Can_am_MAX_800_xt_p_VAGREG_30169773.htm?ca=6&w=2
ser en outlander max så ser dom otroligt mycket skönare ut att åka långt på
Citat från: Farligapiraten skrivet 7 januari 2011 kl. 12:41:11ser en outlander max så ser dom otroligt mycket skönare ut att åka långt påHehe, inte funderat på att provköra?