Min nya, sjukt nöjd hittills Tips på coola tillbehör?
Ser ut å va rejäla däck å fälg till den Vad är det för storlek?
Ny NÖJD Grizzly ägare.Så här ren och fin är den nog bara en gång för denna maskin kommer användas Modtips?Har hört talas om några strypningar på dessa maskiner? Vilka, vars sitter dessa?Mvh Joakim - Nöjd första gångs ägare av fyrhjuling.
Ny NÖJD Grizzly ägare.Så här ren och fin är den nog bara en gång för denna maskin kommer användas Modtips?Har hört talas om några strypningar på dessa maskiner? Vilka, vars sitter dessa?Mvh Joakim - Nöjd förstagångsägare av fyrhjuling.
Grattis! Läcker Moosefronbågen är riktigt snygg! Och lite fetare däck gör stor skillnad Har inte gjort något med motorn på min ännu.
Grattis till en finfin maskin!Om du har en terrängreggad 700 så är det nog inte några direkta strypningar på den, det är vägreggade modeller som stryps.Däremot kan man göra en podmod om man vill, sök här på forumet så hittar du säkert trådar i ämnet!(det blir dock knappast nån våldsam skillnad)
Såg riktigt nice ut.Vars hittar man den och vad kostar den ?Okej. Ja, den går bra som den gör redan. Går säkert ännu bättre efter inkörningen också.
Tror jag gav ca 2700:- på gooffroad inkl. Frakt Fick även 10% på Atvhuset om man lägger upp bilder på deras facebook
Tjaa..Efter lite körning, eller väldigt mycket körning så har man hunnit montera variator kittet + nya 28" GBC gator däck.Vilken skillnad!! Jag undrar nu hur djup man kan vada innan de börjar bli kritiskt för alla luftintag.Finns de någon risk med att den kan ta in vatten via avgassystemet när den står under vatten?