Citat från: *Anton* skrivet 3 januari 2011 kl. 01:33:03Citat från: Thyrén skrivet 3 januari 2011 kl. 01:19:59Vilken/vilka är din/dina dröm ATV/Quad? Min är:En ATV med motor från en Thundercat 1000 med turbo, fyrhjulsdrift och diff från en Polaris 850, servo från Can-am, kvalitet från en Yamaha, lika smidig och bränslesnål som en LTZ250, en vikt på 150kg, Hydralbromsar fram och bak, dragkraft från en honda, front från en KingQuad 750, styre och kåpa framför styret från en Can-am renegade 800 X, färg från en Kingquad 750 Limited Edition med inslag av lite grönt från en Kawasaki KVF 650, bakdel från en Sportsman 800 -10, Dyna från en Can-am Renegade X xc, display å hastighetmätare från en BruteForce 750, Gorilla höjning, Gorilla uppflyttad kylare, Gorilla snorklar, 15tums breda 32tums Gorilla Silverback, svarta ITP ss 108 fälgar, Warn 3,0 vinch med fjärr en fram och en bak, Warn spetsplog med fronfäste och hydralisk vinkling, snöslunga, Variatorkit, Muzzy helsystem, Avesta vedvagn med hydralisk styrning av kranen + skopa, Powermadd handtagsskydd, Massa ledlampor fram + bak, Gaz dämpare, Kimpex Outback Packbox, 4zon hand-tum- och rövvärmare, och FULL GAS!! Tror jag fick med allt nu men jag kan ha glömt något Fyll på med drömmsakiner nu Faaaaaaan va sketen den skulle se ut Men hur funkar det med plog OCH snöslunga?? Men man kan ju inte ha båda på samtidigt, men ibland vill man ha slunga å ibland plog
Citat från: Thyrén skrivet 3 januari 2011 kl. 01:19:59Vilken/vilka är din/dina dröm ATV/Quad? Min är:En ATV med motor från en Thundercat 1000 med turbo, fyrhjulsdrift och diff från en Polaris 850, servo från Can-am, kvalitet från en Yamaha, lika smidig och bränslesnål som en LTZ250, en vikt på 150kg, Hydralbromsar fram och bak, dragkraft från en honda, front från en KingQuad 750, styre och kåpa framför styret från en Can-am renegade 800 X, färg från en Kingquad 750 Limited Edition med inslag av lite grönt från en Kawasaki KVF 650, bakdel från en Sportsman 800 -10, Dyna från en Can-am Renegade X xc, display å hastighetmätare från en BruteForce 750, Gorilla höjning, Gorilla uppflyttad kylare, Gorilla snorklar, 15tums breda 32tums Gorilla Silverback, svarta ITP ss 108 fälgar, Warn 3,0 vinch med fjärr en fram och en bak, Warn spetsplog med fronfäste och hydralisk vinkling, snöslunga, Variatorkit, Muzzy helsystem, Avesta vedvagn med hydralisk styrning av kranen + skopa, Powermadd handtagsskydd, Massa ledlampor fram + bak, Gaz dämpare, Kimpex Outback Packbox, 4zon hand-tum- och rövvärmare, och FULL GAS!! Tror jag fick med allt nu men jag kan ha glömt något Fyll på med drömmsakiner nu Faaaaaaan va sketen den skulle se ut Men hur funkar det med plog OCH snöslunga??
Vilken/vilka är din/dina dröm ATV/Quad? Min är:En ATV med motor från en Thundercat 1000 med turbo, fyrhjulsdrift och diff från en Polaris 850, servo från Can-am, kvalitet från en Yamaha, lika smidig och bränslesnål som en LTZ250, en vikt på 150kg, Hydralbromsar fram och bak, dragkraft från en honda, front från en KingQuad 750, styre och kåpa framför styret från en Can-am renegade 800 X, färg från en Kingquad 750 Limited Edition med inslag av lite grönt från en Kawasaki KVF 650, bakdel från en Sportsman 800 -10, Dyna från en Can-am Renegade X xc, display å hastighetmätare från en BruteForce 750, Gorilla höjning, Gorilla uppflyttad kylare, Gorilla snorklar, 15tums breda 32tums Gorilla Silverback, svarta ITP ss 108 fälgar, Warn 3,0 vinch med fjärr en fram och en bak, Warn spetsplog med fronfäste och hydralisk vinkling, snöslunga, Variatorkit, Muzzy helsystem, Avesta vedvagn med hydralisk styrning av kranen + skopa, Powermadd handtagsskydd, Massa ledlampor fram + bak, Gaz dämpare, Kimpex Outback Packbox, 4zon hand-tum- och rövvärmare, och FULL GAS!! Tror jag fick med allt nu men jag kan ha glömt något Fyll på med drömmsakiner nu
Har redan mina dröm maskiner. en polaris 850 och en 800.
Citat från: polaris xp skrivet 4 januari 2011 kl. 19:39:46Har redan mina dröm maskiner. en polaris 850 och en 800. Är de bogsering till verkstan? hehe