Citat från: qu1 skrivet 13 februari 2011 kl. 20:42:13Man tjänar minst 15-20k på sälja en fyrhjuling har jag fått veta nu i normalklassen ifall man säljer till riktpris , vinsten är ännu högre vid försäljning av en ny Can-am 800 omkring 30kOj herregud, berätta vart jag ska köpa in hjulingarna till Trech så jag tjänar det du påstår!!*snart är jag riiiik* Jösses vad det går rykten om allting.....Sen är det som Kristoffer_201 säger, det är INTE ok att sälja på det viset.Det är även krav på LEVERANSKONTROLL vilket du inte kan göra om du skickar den i bur.Garantier faller bort om detta kommer fram.Sen är jag lite fundersam över detta prutande, går ni in på ICA och prutar? (Du får 5 spänn för mjölken om jag tar 4 st, annars går jag till konsum)IKEA?MEKONOMEN?Varför är vissa branscher, som tex atv-försäljning eller hemelektronik så drabbad av att prislappen inte gäller?Förlåt, en parentes och ett tvång att bara nämna det iaf /Benny
Man tjänar minst 15-20k på sälja en fyrhjuling har jag fått veta nu i normalklassen ifall man säljer till riktpris , vinsten är ännu högre vid försäljning av en ny Can-am 800 omkring 30k
Citat från: qu1 skrivet 13 februari 2011 kl. 20:42:13Man tjänar minst 15-20k på sälja en fyrhjuling har jag fått veta nu i normalklassen ifall man säljer till riktpris , vinsten är ännu högre vid försäljning av en ny Can-am 800 omkring 30kSen är det som Kristoffer_201 säger, det är INTE ok att sälja på det viset.Det är även krav på LEVERANSKONTROLL vilket du inte kan göra om du skickar den i bur.Garantier faller bort om detta kommer fram./Benny
Citat från: Trech skrivet 19 februari 2011 kl. 07:36:33Citat från: qu1 skrivet 13 februari 2011 kl. 20:42:13Man tjänar minst 15-20k på sälja en fyrhjuling har jag fått veta nu i normalklassen ifall man säljer till riktpris , vinsten är ännu högre vid försäljning av en ny Can-am 800 omkring 30kSen är det som Kristoffer_201 säger, det är INTE ok att sälja på det viset.Det är även krav på LEVERANSKONTROLL vilket du inte kan göra om du skickar den i bur.Garantier faller bort om detta kommer fram./BennyEn maskin kan iof. packas upp och packas ner igen efter kontroll och provkörning, men generalagenter har alltid olika regler.
Citat från: qu1 skrivet 13 februari 2011 kl. 20:42:13Man tjänar minst 15-20k på sälja en fyrhjuling har jag fått veta nu i normalklassen ifall man säljer till riktpris , vinsten är ännu högre vid försäljning av en ny Can-am 800 omkring 30kSen är jag lite fundersam över detta prutande, går ni in på ICA och prutar? (Du får 5 spänn för mjölken om jag tar 4 st, annars går jag till konsum)IKEA?MEKONOMEN?Varför är vissa brancher, som tex atv-försäljning eller hemelektronik så drabbad av att prislappen inte gäller?Förlåt, en parentes och ett tvång att bara nämna det iaf /Benny