[Visst, men jag har väldigt svårt för såna säljare som snackar skit om andra märken.Berätta gärna vad din varas starka sidor är men låt mig slippa höra hur dåliga alla andra är. I det läget tappar jag respekten för den säljaren. Ett exempel:En kompis var och testkörde en Polaris 800 på MP Maskin & Motor AB. Då står säljaren och påstår att en Grizzly vibrerar så mycket att träskorna började glida av han och fingrarna började domna efter en provtur på ca 1 km. Detta var bara ett exempel på det skitsnack han kom med och det gör INGET seriöst intryck anser jag och inte polaren heller tydligen, för det blev ingen Polaris för honom.Håller med dig fullt ut, mitt inlägg gällde enbart filmerna i Polaris reklamen !
Citat från: BEERHUNTER skrivet 6 januari 2011 kl. 15:55:07[Visst, men jag har väldigt svårt för såna säljare som snackar skit om andra märken.Berätta gärna vad din varas starka sidor är men låt mig slippa höra hur dåliga alla andra är. I det läget tappar jag respekten för den säljaren. Ett exempel:En kompis var och testkörde en Polaris 800 på MP Maskin & Motor AB. Då står säljaren och påstår att en Grizzly vibrerar så mycket att träskorna började glida av han och fingrarna började domna efter en provtur på ca 1 km. Detta var bara ett exempel på det skitsnack han kom med och det gör INGET seriöst intryck anser jag och inte polaren heller tydligen, för det blev ingen Polaris för honom.Håller med dig fullt ut, mitt inlägg gällde enbart filmerna i Polaris reklamen !