vilka vart 09 ?
gäääääääsp
Citat från: barossa killen skrivet 22 december 2010 kl. 19:11:07vilka vart 09 ?Nykomling/arna: Nymoen och Sleeper_86Årets Atv/Quadare: ........Atvnöt *host* nerd Citat från: Grönis skrivet 22 december 2010 kl. 19:04:34gäääääääspVarför denna kommentar? Vem var det som tog titlarna -08?
gäääääääspVarför denna kommentar?
hehe oj hadde skrivigt lite mer men bara gäääsp kom med :S kom precis in från 2 timmars skottning så jag va trött.Det jag hadde skrivigt typ vad jag kommer ihåg nu va nått i stil med "gääääääsp,kommer precis in från 2 timmars handskottning så nu e jag less det här vita skiten redan. Kul ide ,missa den tråden nog helt förra året iofs va jag inte spec aktiv då.Regga mej typ oktober eller septeber har jag för mej."
Tyst på dig Gubb Atvnöt! Du vet hur resultatet blev -08 Dubbelseger till dig Citat från: Grönis skrivet 23 december 2010 kl. 06:50:15hehe oj hadde skrivigt lite mer men bara gäääsp kom med :S kom precis in från 2 timmars skottning så jag va trött.Det jag hadde skrivigt typ vad jag kommer ihåg nu va nått i stil med "gääääääsp,kommer precis in från 2 timmars handskottning så nu e jag less det här vita skiten redan. Kul ide ,missa den tråden nog helt förra året iofs va jag inte spec aktiv då.Regga mej typ oktober eller septeber har jag för mej."Tack för förklaringen! kändes lite pissigt med en kommentar som endast säger "gääääsp" första tankarna då är ju "kul att man tog sig tiden o göra nått sånt här " men jag tyckte det va skumt att du skulle skriva såhär, trodde aldrig det om dig - men alltid bra med en förklaring
Det va inte lite som en "harkling" bara för att ge dig själv lite uppmärksamhet till omröstningen?