Ingen chans att få dig att aktivera "tapatalk"pluginen nu när servern är ny och allt?
Citat från: maxxan skrivet 9 december 2010 kl. 06:07:43Ingen chans att få dig att aktivera "tapatalk"pluginen nu när servern är ny och allt? ---Efter den stora uppgradering av forumet som kommer framöver kanske jag gör det, men alltså inte innan, då det kan försvåra uppgraderingen.---
Jag vill se hur det utvecklar sig, som jag ser det kommer tapatalk inte att vara gratis, vare sig för mig eller användarna långsiktigt, eller så kommer de att sälja reklam.Oavsett vilket måste de tjäna pengar, vilket i sin tur innebär att ni måste betala, eller att jag och/eller mina annonsörer får betala mer.Då jag prioriterar låga kostnader för annonseringen framför allt mer spridda användargränssnitt så kommer jag inte att införa det för tillfället.Efter den stora uppgradering av forumet som kommer framöver kanske jag gör det, men alltså inte innan, då det kan försvåra uppgraderingen.Hastigheten på forumet har i vart fall ökat markant, även om det egentligen aldrig varit något större problem med hastigheten, uppgraderingen av servern skedde främst för att www.varmepumpsforum.com laggade under hög belastning.