Hej Pv544, på min så låses höger vänster med varandra, det finns ingen diff direkt utan bara rakt på...Vad jag däremot kan se är att den ena kardanen så ligger inte knutkorsen i linje med varandra och då får man olika vinkelhastigheter, detta blir nog nästa åtgärd att fixa tror jag.Kan du kolla om dina knutkors ligger i linje med varandra?//jens
Min maskin har stårr still i snart 6 månader. Har inte haft tid att kolla på den. Tänkte ringa trech och kolla om de har en verkstads plats man kan hyra någon dag. Såååå jävla kallt i garaget.
Tack Pv544 för att du tog dig tid att titta, det blir nog en åtgärd hos mig snart...mvh jens
Citat från: STENE skrivet 4 januari 2011 kl. 02:31:15Min maskin har stårr still i snart 6 månader. Har inte haft tid att kolla på den. Tänkte ringa trech och kolla om de har en verkstads plats man kan hyra någon dag. Såååå jävla kallt i garaget. Ja, det är inget roligt att meka i kylan. Så vi får hoppas du hittar en fin plats med lite värme åt dig och maskinen.Var det något vevlager eller så som gått igen?