Det här skulle skotta på bra (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)http://www.etvdesign.com/ ligger bakom dem...Frågan är om det skulle vara möjligt att få dem till Sverige?
skaffa 29.5" outlaw, kom ihåg att om du går på gorilladäck så minskar mönstret i takt med däckstorleken... 32" har väl 65mm mönster men tar du "bara" 28" så tror jag nästan att outlaw 28" har större klackar i mönstret... ja har 29.5" och är riktigt svinnöjd! lättare än mudzilla och ljusår bättre att ta sig fram, mudzilla ser fräna ut men kollar du på mönstret så är det inte mycket som "paddlar" maskinen framåt, outlaw är de alltid nåt som sticker ut och river tag i underlaget, nästan iaf men dom slits fortare än maxxis däcken men ja tycker fördelarna överväger nackdelarna Mvh Frolland
Men jag råkade beställa 4 st silverback.. : :
Oj, det var fräcka kådisdäck! ...vad jag sett så är de inte ens med på TSL:s hemsida...
Citat från: Purren skrivet 18 november 2010 kl. 19:27:25Men jag råkade beställa 4 st silverback.. : : Övertygad att du kommer bli nöjd, du får återkomma med Purrbetyg sen när du kört lite på dom Jag gissar på 7/10 Purrar..! Dom kommer passa Ypperligt bra på våran Led, du får hojta till när du vill besöka oss igen!//Janne