jones mc o fritid i karlskoga var kanon!!! tyvärr har han gått i konkurs
Hej.Är det någon som handlat av Lito Offroad och kan rekommendera dem?
Ok nu gör vi en uppdatering i listan,, Vi flyttar om lite så att alla får känna sig som en vinnare! TrechGoOffroad4by4westbike i mellerudMIN HOJBirgerssons i Kaxås Power Machine Service Sweden AB StibixHans Eriksson i FröviLiToBergmans motor Lugnet´s motorWest-Bike Motor&Service AB (Är det samma som WB i Mellerud)Holson & Co ABkelfriHoppas inte jag missade någon!Vill påpeka att alla är vinnare på den här listan oavsett placering Fyll gärna på med fler trevliga handlare
mickes skog o trädgård i hällefors
Citat från: joeychandlerson skrivet 18 januari 2011 kl. 19:28:50jones mc o fritid i karlskoga var kanon!!! tyvärr har han gått i konkurs å jag undrar varför! fick ha min hjuling ståendes i 5 månader i en kontainer utanför hans affär när de inte fick fram delar från taiwan för att laga den!! fast de skyllde på stormar i asien å importören osv osv fast fick ju tebax den till slut ändå så man har olika erfarenheter..
Är det bara jag som har handlat hos Börjessons i Alingsås dom är riktigt bra:)Har inte handlat hos Lito men jag känner Tobias och det var ju nån här som tipsade om Lito
Lugnet´s motor [/quotesyftar du på lugnets motor i borås?skulle hellre gå in på teamsportia och be dom fixa delarna till en honda än be lugnets för går garanterat fortare! och dom kanske TOM klarar av att fixa delarna för de har aldrig lugnets gjort, och de har ändå varit standard delar till just honda maskiner! och är inte bara jag som säger så har även kompisar som gör de!
Jag kan bara säga att både Stibix, i Borås. (Där jag köpte maskin, ny, i våras)Och LiTo, i Fotskäl, har löst de problem jag har utsatt dem för hittills med bravur.Både trevlig personal och vettiga priser, på båda ställena.