Kan ju ringa general agenten annars mycket hjälpsamma och trevliga!Synd man inte kunde säga det samma om Access general agent.Svarar inte på mail över huvud taget riktigt svagt, men jag tackar dom för det.Nu blev dom en kund fattigare och jag satsade på den maskin jag verkligen ville ha istället.
Har inte fler maskiner samma frontlampa smc 250-500, kanske dinli 270-350.Kan vara värt att kolla upp Citat från: CALLAHAN skrivet 5 november 2010 kl. 12:00:09Kan ju ringa general agenten annars mycket hjälpsamma och trevliga!Synd man inte kunde säga det samma om Access general agent.Svarar inte på mail över huvud taget riktigt svagt, men jag tackar dom för det.Nu blev dom en kund fattigare och jag satsade på den maskin jag verkligen ville ha istället.OCh vad blev det för maskin då, SMC eller?Tycker du snackar en hel del om att du beställt en men inte vad riktigt.
Citat från: Onlyhenke skrivet 5 november 2010 kl. 14:14:06Har inte fler maskiner samma frontlampa smc 250-500, kanske dinli 270-350.Kan vara värt att kolla upp Citat från: CALLAHAN skrivet 5 november 2010 kl. 12:00:09Kan ju ringa general agenten annars mycket hjälpsamma och trevliga!Synd man inte kunde säga det samma om Access general agent.Svarar inte på mail över huvud taget riktigt svagt, men jag tackar dom för det.Nu blev dom en kund fattigare och jag satsade på den maskin jag verkligen ville ha istället.Bokade inte du en honda 700? fast det blev lite väl mycket ot härOCh vad blev det för maskin då, SMC eller?Tycker du snackar en hel del om att du beställt en men inte vad riktigt.Nej jag har inte skrivit nånstans vad jag har best för maskin!Men det lär ni snart få se när jag hämtat den. Blev ingen SMC eller Access så mycket kan jag avslöja.
Har inte fler maskiner samma frontlampa smc 250-500, kanske dinli 270-350.Kan vara värt att kolla upp Citat från: CALLAHAN skrivet 5 november 2010 kl. 12:00:09Kan ju ringa general agenten annars mycket hjälpsamma och trevliga!Synd man inte kunde säga det samma om Access general agent.Svarar inte på mail över huvud taget riktigt svagt, men jag tackar dom för det.Nu blev dom en kund fattigare och jag satsade på den maskin jag verkligen ville ha istället.Bokade inte du en honda 700? fast det blev lite väl mycket ot härOCh vad blev det för maskin då, SMC eller?Tycker du snackar en hel del om att du beställt en men inte vad riktigt.