Jag bor i Herrljunga men är från Bengtsfors, jag funderar på att bli medlem NDA när jag skaffat mig en fyrhjuling. Funkar det? Sliter med vilken av alla modeller man ska välja bara men det lutar åt en CF Allroad./Jimmy
vad har du för budget? jag rekommenderar faktiskt en begagnad märkesmaskin hellre än en ny budgetmaskin, iaf om du tänkt ha den längre än vad garantin på budgetmaskinen är, jag säger inte att alla kinamaskiner är skit, Miko har inte haft några allvarligare problem med sin, men det finns även exemplar där allt pajar, och en sån är inte rolig när garantin gått ut. och har man otur så råkar man ut för en sån ÅF som Taxi-micke gjorde som du kan läsa om i denna tråden: http://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=37108.0då hjälper det ju inte att man har garanti, man kommer inte ut i skogen ändå...såna riktigt allvarliga fel inträffar sällan på märkesmaskinerna, det som brukar hända är glapp, oljud och kanske drivknutbrott, men det är sällsynt att hela motorer/växellådor flyger i bitar, förutom om man kör hårt då..arctic cat har haft vägreggade modeller ett tag, sen 06 tror jag.likaså can-am tror jag. och en can-am 400 är nog inte tokkörd heller.