Den fick uppdateringar 09 vet jag men tyvärr inte exakt vad!
Citat från: CALLAHAN skrivet 28 oktober 2010 kl. 15:23:48Den fick uppdateringar 09 vet jag men tyvärr inte exakt vad! Ok...tack för tipset...försöker hitta en vettig beg quad...dinli ska man inte köpa äldre än -o8 har jag hört. Gillar hyosungen..har inte provkört nån än men ska...Hade varit bra att veta vad uppdat...handlade om.
Citat från: Tohebe skrivet 28 oktober 2010 kl. 15:37:21Citat från: CALLAHAN skrivet 28 oktober 2010 kl. 15:23:48Den fick uppdateringar 09 vet jag men tyvärr inte exakt vad! Ok...tack för tipset...försöker hitta en vettig beg quad...dinli ska man inte köpa äldre än -o8 har jag hört. Gillar hyosungen..har inte provkört nån än men ska...Hade varit bra att veta vad uppdat...handlade om. Ingen fara att köpa äldre dinli 450 maskiner. Varför skulle det vara det?Det som skiljer är lite färger och stötdämpare. Så det är bara slå till om du hittar en välvårdad maskin
Har hört att det var problem med kamkedjan på de äldre modellerna...Kanske inte sant??
Citat från: Onlyhenke skrivet 28 oktober 2010 kl. 15:57:59Citat från: Tohebe skrivet 28 oktober 2010 kl. 15:37:21Citat från: CALLAHAN skrivet 28 oktober 2010 kl. 15:23:48Den fick uppdateringar 09 vet jag men tyvärr inte exakt vad! Ok...tack för tipset...försöker hitta en vettig beg quad...dinli ska man inte köpa äldre än -o8 har jag hört. Gillar hyosungen..har inte provkört nån än men ska...Hade varit bra att veta vad uppdat...handlade om. Ingen fara att köpa äldre dinli 450 maskiner. Varför skulle det vara det?Det som skiljer är lite färger och stötdämpare. Så det är bara slå till om du hittar en välvårdad maskinNu frågar han inte efter nån Dinli iofs!vet att ATVhuset i Gbg har en ny 09a i lager för 49900:- prut läge!
Citat från: Tohebe skrivet 28 oktober 2010 kl. 16:11:23Har hört att det var problem med kamkedjan på de äldre modellerna...Kanske inte sant?? Inget du behöver oroa dig över, sånt händer alla oavsett årsmodell,(Kan vara någon sen 06:a tidig 07:a som hade extra känslig kedja, men dem är säkert redan fixade) och oftast börjar den slamra en del när den börjar vara för lång.Ok..tack för tipset... Hångsong och goes har samma motor?? Hur är saburumotorerna...de sitter ju i många quads.. "Hångsongen"/goes 450 är inga dåliga maskiner, men tycker det finns för lite maskiner som har samma motor så delar till motorn är inte lika lätt att få tag i. Om något skulle hända
Ok..tack för tipset... Hångsong och goes har samma motor?? Hur är saburumotorerna...de sitter ju i många quads.. Hmm
Citat från: CALLAHAN skrivet 28 oktober 2010 kl. 16:09:12Citat från: Onlyhenke skrivet 28 oktober 2010 kl. 15:57:59Citat från: Tohebe skrivet 28 oktober 2010 kl. 15:37:21Citat från: CALLAHAN skrivet 28 oktober 2010 kl. 15:23:48Den fick uppdateringar 09 vet jag men tyvärr inte exakt vad! Ok...tack för tipset...försöker hitta en vettig beg quad...dinli ska man inte köpa äldre än -o8 har jag hört. Gillar hyosungen..har inte provkört nån än men ska...Hade varit bra att veta vad uppdat...handlade om. Ingen fara att köpa äldre dinli 450 maskiner. Varför skulle det vara det?Det som skiljer är lite färger och stötdämpare. Så det är bara slå till om du hittar en välvårdad maskinNu frågar han inte efter nån Dinli iofs!vet att ATVhuset i Gbg har en ny 09a i lager för 49900:- prut läge! Vad kör du själv??