Har pratat med dom där och båda kunna gå ner till 82k men inge lägre.Den svarta ser ju ganska fräsch ut måste jag säga (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Men jag väntar ett tag till så får vi se om han ger med sig och sänker priset ytterligare några tusen eller om det kommer ut någon annan Har ju 47 mil dit också och det känns ju lite långt att åka och kolla...Sen den röda är det ingen plog med till och då går ju det lös på ca 7000 det med Sen den där demon är det ju inte nå till behör med på så det blir ju ganska mkt pengar det med.Vinch, plog, däck mm är ju sånna där måste grejjer.
en maskin med snorklar (kan vara)=slut
Citat från: Karlssson skrivet 12 november 2010 kl. 14:33:37en maskin med snorklar (kan vara)=slutPå en kawa som har all orginalplast kvar runt luftburken så är det lätt att få in vatten i motorn bara man åker fort genom en vattenpöl Vet om flera som fått vatten i motorn och dom har inte haft vattennivån över fotstegen.Jag åker nästan alldrig djupare än dom som inte har snorklar. Så att den ska vara slut bara för att det sitter snorklar på är rena skitsnacket Jag har snorklar på min och tack vare det har ja alldrig fått vatten i motorn eller variatorn
Citat från: Lowest skrivet 12 november 2010 kl. 16:53:04Citat från: Karlssson skrivet 12 november 2010 kl. 14:33:37en maskin med snorklar (kan vara)=slutPå en kawa som har all orginalplast kvar runt luftburken så är det lätt att få in vatten i motorn bara man åker fort genom en vattenpöl Vet om flera som fått vatten i motorn och dom har inte haft vattennivån över fotstegen.Jag åker nästan alldrig djupare än dom som inte har snorklar. Så att den ska vara slut bara för att det sitter snorklar på är rena skitsnacket Jag har snorklar på min och tack vare det har ja alldrig fått vatten i motorn eller variatorn (kan vara)!