Varför köper folk fyrhjuling och monterar aluminiumfälgar med däck som är runda som ballonger? Det är så jävla fult, försöker ni få en traktor att platsa vid grillen som en turkmerca? Varför ha mudlite däck och pumpa dem med 2-3 bar tryck som om det vore bildäck?Ska ni ha neon under och tonade backspeglar också? Eller varför inte ett kjolpaket och en vinge bak?Sluta gör ATVn till en töntmaskin och köp hjul med mönster som inte är formade som en ballong och utan fula aluminumfälgar från kina!!
skitenkelt han som har mest grejer när han dör vinner. over and out
Om dem ska vara formade som en donut med paddlar på beror på vad du ska använda däcket till. Men det finns alldeles för många som åker runt med mud däck på väg. Mud däck med jätte mönster är kanon i lera men inte på grusväg/asfalt. Ändå så åker folk runt för att dem tycker det är snyggt.Ekermönstrade aluminiumfälgar med kromade fejkbultar längs hjulkanten hör inte hemma på fyrhjuling precis som att det inte hör hemma på en traktor. Smaken är som baken men jag anser att det är principfel.Jag syftar inte egentligen till materialval, utan utformningen av fälgen.
ok jag missförstod dig, jag ber om ursäkt om jag var spydig i mitt inlägg.Håller med dig ang mönstervalet, jag är lite allergisk mot allt för "blingade" fälgar själv, men vill folk ha det så får det stå för dem..
Om du vill köra med dina husqvarna stövlar och Helly-hansen så är det helt ok för mig och säkert för flera andra med på detta ställe.Skit i hur alla andra ser ut och kör ditt eget race!Om någon vill åka med bara kallingar och bunny öron så får han göra det för mig,Vill han dessutom ha lysrör under hojjen så skiter jag i det med.Ett utmärkt sätt att jämt få åka ensam
Ge mej dit mobilnummer så kan jag ringa dej när jag vill ta en tur i stan så kan du byta fälgar å däck på min så jag får på mina fula plåtfälgar så du blir nöjd å jag slipper slita på mina pimpfälgar med jättedäck
Jisses vilken korkad tråd, den kan ju inte vara på riktigt. Säkert något lowlife som stryker runt på olika forum och har som hobby att provocera. Såna ska man inte lägga kraft på utan ut och putsa era fina fälgar,drick en pilsner, lyssna på en bra låt och le lite istället. man lever längre då har jag hört.
Jag tycker att du inte vet vad du syftar på . En traktorfälg utan skruvar hur fasen får du på det däcket , ett ganska tråkigt inlägg som tyvärr får en del "inkl. mig själv" att reagera.Säger som ATV Nerd "ta trehjulingen & cykla hem " !!Bert
Turkmerca det är grejer det
Har du koll? Finns det någon riktigt splitfälg till ATV eller är det bara fejk?
Citat frÃ¥n: Chuck skrivet 16 oktober 2010 kl. 02:10:14Har du koll? Finns det nÃ¥gon riktigt splitfälg till ATV eller är det bara fejk?Klart det finns riktiga splitfälgar för ATV, med blingbling....och beadlock.Här är ett exempel:(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)
Haha! Det här är en tråd i min smak! Han har verkligen lyckats att reta folk! Grattis!Själv kör jag också med grovdäck på vägen. Men inte med 2kg i tryck. Inte ids jag byta däck bara för att jag tar hjulingen till jobbet en morgon.Blir du inte irriterad på de som kör med 20tums fälgar på bilen också? De som har över 175 i bredd på vinterdäcken? Vinterdäck ska vara smala för att hitta fäste. Har du sett en rallybil på vinterföre med breda däck?