Jag gjorde min själv i 8mm fabriksplast(skärbrädeplast ungefär) håller för det mesta kan jag lova.En redig smäll på en 4mm alu plåt så kan du ha den som fruktskål sen tror gooffroad kan få fram hasplast dock vet jag inte i vilken tjocklek dom gör sina.
Citat från: Ace skrivet 14 oktober 2010 kl. 19:41:18Jag gjorde min själv i 8mm fabriksplast(skärbrädeplast ungefär) håller för det mesta kan jag lova.En redig smäll på en 4mm alu plåt så kan du ha den som fruktskål sen tror gooffroad kan få fram hasplast dock vet jag inte i vilken tjocklek dom gör sina. jo visst blir den bucklig.men har man inte tummen mitt i handen så kan man rikta bucklan i aluminium.men vad ska du göra om plasten spricker?plasta om den eller?blir nog inte så bra då
Citat från: polaris xp skrivet 14 oktober 2010 kl. 20:53:36Citat från: Ace skrivet 14 oktober 2010 kl. 19:41:18Jag gjorde min själv i 8mm fabriksplast(skärbrädeplast ungefär) håller för det mesta kan jag lova.En redig smäll på en 4mm alu plåt så kan du ha den som fruktskål sen tror gooffroad kan få fram hasplast dock vet jag inte i vilken tjocklek dom gör sina. jo visst blir den bucklig.men har man inte tummen mitt i handen så kan man rikta bucklan i aluminium.men vad ska du göra om plasten spricker?plasta om den eller?blir nog inte så bra då Spricker........ Gå och leta i mammas lådor så kanske du hittar en skärbräda av plast ,den är förmodligen inte ens 8 mm men prova spräcka den får du se.Fabriksplast ska inte förväxlas med orginalplasten som brukar sitta på