Citat från: MudNutz skrivet 8 oktober 2010 kl. 09:58:27Citat från: Purren skrivet 8 oktober 2010 kl. 09:55:21Förlåt att jag är lite trög här.... Vad menar du med dåliga erfarenheter?Att de kommer på tok för många som vill med eller.Eller att jägarna ska hinna få in en kula i loppet på bössan effter att dom läst det här.Kanon att du berättar!Ha de!Markägare, miljömyndigheter och polis....du får gärna berätta lite utförligare vad som hände så man vet hur man inte ska göra. Många säger att dom har blablabla men ingen berättar vad som hände eller vilka som kom och vad som gjordes.
Citat från: Purren skrivet 8 oktober 2010 kl. 09:55:21Förlåt att jag är lite trög här.... Vad menar du med dåliga erfarenheter?Att de kommer på tok för många som vill med eller.Eller att jägarna ska hinna få in en kula i loppet på bössan effter att dom läst det här.Kanon att du berättar!Ha de!Markägare, miljömyndigheter och polis....
Förlåt att jag är lite trög här.... Vad menar du med dåliga erfarenheter?Att de kommer på tok för många som vill med eller.Eller att jägarna ska hinna få in en kula i loppet på bössan effter att dom läst det här.Kanon att du berättar!Ha de!
Ännu en ny ATV-ägare (Goes 625 Max) i Falu-trakten... hänger gärna med på någon tur i trakterna.(Bor en bit ut efter Svärdsjövägen)