Gör en ny tråd för körning i och runt Falun, har fått flera förfrågningar från folk som vill vara med och åka. Å för å under lätta lite så jag slipper kontakta alla via pm så gör jag en tråd för framtida körningar.Körningen kommer väl att ligga lite lågt i ca 2-3 veckor nu med tanke på älgjakten..Alla åkare välkommnas från förstagångs åkare till extrem åkare, vi anpassar körningen efter dom som är med! Så ingen behöver känna sig bortkommen..mvh Pson
På lördag ska Jag å Erik ut å kolla hur kraftledningen mellan djurås å rättvik ser ut.. Vi vet inte alls hur det ser ut där eller hur lång tid det kommer å ta, men om nån vill med så samlas vi vid Lager 157 i sågmyra kl 12 på Lördag..
Förlåt att jag är lite trög här.... Vad menar du med dåliga erfarenheter?Att de kommer på tok för många som vill med eller.Eller att jägarna ska hinna få in en kula i loppet på bössan effter att dom läst det här.Kanon att du berättar!Ha de!
Citat från: Purren skrivet 8 oktober 2010 kl. 09:55:21Förlåt att jag är lite trög här.... Vad menar du med dåliga erfarenheter?Att de kommer på tok för många som vill med eller.Eller att jägarna ska hinna få in en kula i loppet på bössan effter att dom läst det här.Kanon att du berättar!Ha de!Markägare, miljömyndigheter och polis....