Mest sorgligt med gamla övergivna hus tycker jag det är om man kollar på alla detaljer. Jämför gärna med hur ni står där hemma på sommaren och kämpar med att få bra passform på ett foder till ytterdörren t.ex. Samma j*vla slit (om inte mer eftersom det saknades massa fina maskiner på den tiden) lade ju dessa husens ägare ner på sina foder. Och lika nöjda (eller missnöjda) var de som vi. Men sen bara lämnas skiten. Så deppigt. Tänk att det skulle hända med just ditt hus. Så mycket liv som bara försvunnit. Barn som vuxit upp. Farsor som skrikit "HÅLL KÄFTEN". Morsor som skriker "JAG ORKAR INTE MER". Deprimerande. När jag är ute i skogen har jag några favorithus jag åker till. Där kan jag bara bli sittande och drömma mig bort. F*n.
Här händer ju INGET!Bumpar tråden med en hänvisning till ett inlägg man gjorde för nåt år sen...http://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=31018.msg403261#msg403261Öka nu!
Djupt.Håll dig borta från mina trakter, du skulle aldrig sluta gråta.
det står en gammal Volvo lingrävare någon kilometer ut i skogen här, jag kan åka och ta kort imorgon