har den vart där länge?tog du med han hem?fans det soppa i han?starta han?
Bara jag som skriver i denna tråd eller???Idag kom vi till en lite speciell anläggning mitt ute i skogen och när vi for runt den och kikade fastnade min blick på ett träd, men en lite karakteristisk öppning... som påminde om... nåt annat...Och INNE i trädet låg en låda!Märkligt ställe att ha fiskelådan på ju... och snart har trädet svallat igen öppningen och då får man ju inte ut lådan!Jag tog självklart ut lådan och kikade... plockade sen ihop grejerna och lade in den igen... så den är redo för nästa person att finna den!För detta var alltså en låda som är gömd, och som folk letar efter!(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Om du var observant och att den som lagt ut den gjort som man bör, så skulle du kunna läsa ut en kod i stil med GC****. Då skulle du kunna gå in på geocaching.com och läsa om just denna låda. Kan hända att det finns någon historia om stället. Själv kallar jag mig J3rp4 i de kretsarna.
och mitt är naturligtvis toyboy
gissa mitt!
Nån som har en aning om vad detta är/var??Nån form av komradio/telefon som nån militär glömt kvar? Går en bro en bit ifrån fyndplatsen som hemvärnet låg och "bevakade" förr i tiden.Dom ligger mitt i skogen annars och ser ut som dom legat där ett tag.
Kan man ringa på den???
Håller du på med det med??
borde jag inte det? Jag har väl bara tagit ett 50tal, men jag har tre gömda hemikring. En precis vid tomtgränsen, det är sjukt roligt att fråga folk som smyger där vad de håller på med. En dag var det två holländare som bedyrade att de plockade svamp. Jag pressade dem tills de insåg att jag inte var mugglare.