lite offtopåic fick muin cyckel stulen för ca 13 år sen ringde snuten o prata med dom dom sa att vi ringer nästa vecka..fråga om ja skulle ringa om ja inte hört nått men dom sa att dom lägger in de på datan så dom inte kan missa de..jag väntar fortfarande vecka efter vecka
Citat från: mittonen skrivet 3 april 2011 kl. 00:04:19lite offtopåic fick muin cyckel stulen för ca 13 år sen ringde snuten o prata med dom dom sa att vi ringer nästa vecka..fråga om ja skulle ringa om ja inte hört nått men dom sa att dom lägger in de på datan så dom inte kan missa de..jag väntar fortfarande vecka efter vecka Ring och fråga om dem har datorhaveri :>
Jag fann katten levande i skogen som varit borta i 6 år
haha tanken slog mig, fast då inte naken under. men farbror blå kanske inte har den humorn när man vinkar in dom på gården iförd deras overall dom hämtade den för en stund sen och sa att förmodligen så finns det bara sån overall kvar hos trafikpolisen och att den var en aning ur datum så att säga så den skulle in för destruktion hade varit roligare att få behålla den och ha den som mekoverall på mekonomenverkstaden där jag jobbar.
Citat från: anersimyra skrivet 3 april 2011 kl. 00:12:36Jag fann katten levande i skogen som varit borta i 6 år otroligt, men du. det är inte första april nu