Jo men davidsson du brukar ju gnälla så det förvånar inte mig, varför gör du inte höstrusket igen då så slipper vi, du som kan det här?Citat från: Davidsson skrivet 16 oktober 2010 kl. 19:19:07Ja det var ju bara en 20-30 punkteringar och en 10 sönderkörda fälgar och a-armar som såg ut som spagetti så banan var ju HELT KLART anpassad och vi förare som körde var ju på tok för mesiga och gnälliga om sträckningarna... GLÖM att jag kör den där skiten igen......edit: slang på dem undre a-armarna? vad har du för super stum och armerad slang att sätta på som är starkare än stålet så inte a-armar blir krokiga?Vet ju att vi var 67 förare i grums 2007... så vi vet ju vad folk vill ha.
Ja det var ju bara en 20-30 punkteringar och en 10 sönderkörda fälgar och a-armar som såg ut som spagetti så banan var ju HELT KLART anpassad och vi förare som körde var ju på tok för mesiga och gnälliga om sträckningarna... GLÖM att jag kör den där skiten igen......edit: slang på dem undre a-armarna? vad har du för super stum och armerad slang att sätta på som är starkare än stålet så inte a-armar blir krokiga?Vet ju att vi var 67 förare i grums 2007... så vi vet ju vad folk vill ha.
Citat från: quadshopen skrivet 17 oktober 2010 kl. 22:30:11Jo men davidsson du brukar ju gnälla så det förvånar inte mig, varför gör du inte höstrusket igen då så slipper vi, du som kan det här?Citat från: Davidsson skrivet 16 oktober 2010 kl. 19:19:07Ja det var ju bara en 20-30 punkteringar och en 10 sönderkörda fälgar och a-armar som såg ut som spagetti så banan var ju HELT KLART anpassad och vi förare som körde var ju på tok för mesiga och gnälliga om sträckningarna... GLÖM att jag kör den där skiten igen......edit: slang på dem undre a-armarna? vad har du för super stum och armerad slang att sätta på som är starkare än stålet så inte a-armar blir krokiga?Vet ju att vi var 67 förare i grums 2007... så vi vet ju vad folk vill ha.Det som du inte verkar förstå är att förare som körde banan inte gillade den för att maskinerna blev sönder körda. Öppna ögonen snälla?
Vi kommer ett lag från Västerås iaf, vi körde även förra året och visst fan var det tufft i skogen, men dras den nu om så kommer det bli ännu roligare Glenn> hur är det med transponder i år? hitta inget om det, finns det att låna eller kör vi utan?//Putte