om du tittar på tuben och söker på 7 timmars säter och Fyrhjulingsföreningen så hittar du lite filmer, det steniga är inget stort problem så om du har en cross set up och hasplåt under motorn i alu eller plåt så går det bra och du åker med förstånd så kommer du hålla hela vägen i mål och deltaga i en riktigt rolig tävling
Citat från: quadshopen skrivet 1 oktober 2010 kl. 19:11:14om du tittar på tuben och söker på 7 timmars säter och Fyrhjulingsföreningen så hittar du lite filmer, det steniga är inget stort problem så om du har en cross set up och hasplåt under motorn i alu eller plåt så går det bra och du åker med förstånd så kommer du hålla hela vägen i mål och deltaga i en riktigt rolig tävling Då lär jag fråga dej om du såg det steniga partiet i skogen efter tävlingen för jag skrapade i under när vi åkte runt efter tävlingen å min är inte låg under för den är höjd å har stora hjul.Och det du skriver om att knattarna åkte dagen efter så åkte väl dom på vanliga 2 hjuliga crossar.
Ganska enkelt vi i SÄTER lägger bana till 7 timmars SKOSPARTIT med stenar är omdraget.Så banan är annpassad även för quadar så vi hoppas på många lag så vi kan genom föra tävlingenalla är varmt välkommna FRÅGOR anngående banan ring på tele 070-5533016 begin_of_the_skype_highlighting 070-5533016 end_of_the_skype_highlighting BENGAN eller070-7470465 JONASM V H JONAS
Låter kanon när är sista anmälningsdagen? Får man nummer av er eller hur funka det?
Citat från: slayer skrivet 13 oktober 2010 kl. 21:13:26Låter kanon när är sista anmälningsdagen? Får man nummer av er eller hur funka det? Sista anmälningsdagen är 22 oktober
Ja det var ju bara en 20-30 punkteringar och en 10 sönderkörda fälgar och a-armar som såg ut som spagetti så banan var ju HELT KLART anpassad och vi förare som körde var ju på tok för mesiga och gnälliga om sträckningarna... GLÖM att jag kör den där skiten igen......edit: slang på dem undre a-armarna? vad har du för super stum och armerad slang att sätta på som är starkare än stålet så inte a-armar blir krokiga?Vet ju att vi var 67 förare i grums 2007... så vi vet ju vad folk vill ha.