Jag tänkte ta "oskulden" pÃ¥ min maskin i helgen och har en frÃ¥ga (har ställt den tidigare här pÃ¥ forumet men vill dubbelkolla).Det första man vill göra är ju att ta bort strypningen dvs "brickan i spjällhuset". Ni som har Can am, visst var det sÃ¥ att man behövde säkerhetstorx för detta ?Jag har köpt en satts med TT8, TT9, TT10, TT15, TT20, TT25, TT27, TT30, TT40Är man tillräckligt förberedd tro ? (Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)japp, de är t20 eller 25, minns inte men de gÃ¥r att bryta ut bläcket och köra sÃ¥ med sÃ¥ att strypningen inte "tar" hade sÃ¥ ¨pÃ¥ min för förra som va väg reg. // Martin
Citat frÃ¥n: Deer Hunter skrivet 22 september 2010 kl. 19:19:32Jag tänkte ta "oskulden" pÃ¥ min maskin i helgen och har en frÃ¥ga (har ställt den tidigare här pÃ¥ forumet men vill dubbelkolla).Det första man vill göra är ju att ta bort strypningen dvs "brickan i spjällhuset". Ni som har Can am, visst var det sÃ¥ att man behövde säkerhetstorx för detta ?Jag har köpt en satts med TT8, TT9, TT10, TT15, TT20, TT25, TT27, TT30, TT40Är man tillräckligt förberedd tro ? (Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)japp, de är t20 eller 25, minns inte men de gÃ¥r att bryta ut bläcket och köra sÃ¥ med sÃ¥ att strypningen inte "tar" hade sÃ¥ ¨pÃ¥ min för förra som va väg reg. // Martin
En till med 500XT-11 !Hämta ut den 6/9, tycker att det har fungerat ok än så länge, första service på Måndag.
Japp 10tim eller 30mil, Gick ju fort.....