Har bokat en SMC 300 nu med lite tillbehör...Min första 4-hjuling och längtar som tusan till den kommer!!! Fredrik - Jönköping
Citat från: "geggen"Har bokat en SMC 300 nu med lite tillbehör...Min första 4-hjuling och längtar som tusan till den kommer!!! Fredrik - JönköpingHar själv beställt en 300 med larm och kapell. Vad beställde du för tillbehör till din? Jag skulle nämligen vilja ha mer tillbehör, typ helsystem och kanske sänkningssats. Men det verkar inte finnas så mycket nu i början när den är såpass ny.
Citat från: "PalmE"Citat från: "geggen"Har bokat en SMC 300 nu med lite tillbehör...Min första 4-hjuling och längtar som tusan till den kommer!!! Fredrik - JönköpingHar själv beställt en 300 med larm och kapell. Vad beställde du för tillbehör till din? Jag skulle nämligen vilja ha mer tillbehör, typ helsystem och kanske sänkningssats. Men det verkar inte finnas så mycket nu i början när den är såpass ny.Jag beställde Nerfbars,Rullgas,Handskydd(karbon) & Dragkrok...Det finns inget helsystem ännu.. Men jag har bokat ett... Även en drevsats 36T är bokad, om det nu kommer att släppas något..Funderar också på larm, vad kostade ditt?Nästa år blir det nog sänkningsats och alufälgar.
Citat från: "geggen"Citat från: "PalmE"Citat från: "geggen"Har bokat en SMC 300 nu med lite tillbehör...Min första 4-hjuling och längtar som tusan till den kommer!!! Fredrik - JönköpingHar själv beställt en 300 med larm och kapell. Vad beställde du för tillbehör till din? Jag skulle nämligen vilja ha mer tillbehör, typ helsystem och kanske sänkningssats. Men det verkar inte finnas så mycket nu i början när den är såpass ny.Jag beställde Nerfbars,Rullgas,Handskydd(karbon) & Dragkrok...Det finns inget helsystem ännu.. Men jag har bokat ett... Även en drevsats 36T är bokad, om det nu kommer att släppas något..Funderar också på larm, vad kostade ditt?Nästa år blir det nog sänkningsats och alufälgar.Nästa år har du en ny hoj 8O
Jag beställde Nerfbars,Rullgas,Handskydd(karbon) & Dragkrok...Det finns inget helsystem ännu.. Men jag har bokat ett... Även en drevsats 36T är bokad, om det nu kommer att släppas något..Funderar också på larm, vad kostade ditt?Nästa år blir det nog sänkningsats och alufälgar.
Kan garantera att du har en ny hoj nästa år
Hej Går den verkligen i 115km/h ?mvh Adam