Har kört väldigt mkt med båda. personligen tycker jag att om man åker mycket landsväg o.s.v så ska man definitivt ha rullgas.. Men däremot är tummen överlägsen i skog och på bana... vill man sen börja "trixa" lite så finns det inget annat än tumgas!
Citat från: "fourbyfour"Har kört väldigt mkt med båda. personligen tycker jag att om man åker mycket landsväg o.s.v så ska man definitivt ha rullgas.. Men däremot är tummen överlägsen i skog och på bana... vill man sen börja "trixa" lite så finns det inget annat än tumgas! Tumme är bra på landsväg och bana förutom att det blir lite knepigt i höger svängar när man samtidigt lutar sig mycket till höger, detta gäller på bana
Citat från: "shivaxl"Citat från: "fourbyfour"Har kört väldigt mkt med båda. personligen tycker jag att om man åker mycket landsväg o.s.v så ska man definitivt ha rullgas.. Men däremot är tummen överlägsen i skog och på bana... vill man sen börja "trixa" lite så finns det inget annat än tumgas! Tumme är bra på landsväg och bana förutom att det blir lite knepigt i höger svängar när man samtidigt lutar sig mycket till höger, detta gäller på banaman får vrida handen ett halft varv och gasa med pekfingret i stället.lika som att man kan bli tvungen att ta ett nytt tag på rullen i skarpa höger svängar.quote]byta till pekfingret, hoppas att du skoja nu va