Jag byggde ett eget för en warn tr25 förra veckan, jag satte fast det i xt bågen med små avgasklammer, kan ta bild och visa sedan, tycker det vart skapligt.
deer hunter i gävleborg hofors
Citat från: frasse4x4 skrivet 20 september 2010 kl. 19:05:21deer hunter i gävleborg hofors Måste hitta någon att åka lite med på mina breddgrader här runt Norrköping
Citat från: Deer Hunter skrivet 20 september 2010 kl. 19:57:04Citat från: frasse4x4 skrivet 20 september 2010 kl. 19:05:21deer hunter i gävleborg hofors Måste hitta någon att åka lite med på mina breddgrader här runt Norrköping ta en titt på detta forum:http://atv-quad-events.egensajt.se/forum/
Höördu Deer Hunter.Att sätt på den classe vinsch på en Can-am är som att servera oxfile med kantarellstuvning och hasselbackspotatis och servera det på en papptallrik och en plastmugg med euroshopper Juice. Du kan inte blanda high class med low class . Sänk inte din Can-am det första du gör. Vänd runt och vinscha med frontvinschen i år för att nästa år köpa en riktig vinsch .Skämt o sido det ligger faktiskt nånting i det hela det får du hålle med om.