jag kör med hydroscands blåa fett..det ska vara mkt bra för (marint bruk) o där det är extremt o det verkar sitta länge iaf, har det till grävmaskinen i gruvan också
Det fettet är bra, men jag tycker att det har en tendens att försvinna helt efter ett tag. Har du märkt själv om det försvinner efter ett tags körande. Ska prova statoils fett som är bra till långsamt gående lager och glidytor, ska bli kul och prova hur den känns i lederna efter genomgången, kanske blir otroligt trög styrd.
Citat från: rallymarkus skrivet 16 september 2010 kl. 12:17:07jag kör med hydroscands blåa fett..det ska vara mkt bra för (marint bruk) o där det är extremt o det verkar sitta länge iaf, har det till grävmaskinen i gruvan ocksåFinns det något liknande i andra butiker tror du?
Nu har jag testat runt lite och satan vilken skillnad på fett och fett. För att göra saken kort så prova det fett som heter entreprenad EP 2, finns även för marin. Den blev inte alls trög som jag hade väntat mej, utan ja hur ska man förklara, äh prova så märker ni skillnaden också. Det är så liten kostnad för en 400 g patron så det är värt att testa runt lite, som tidigare nämnts. Kan nämna ett tips, köp en hel kartong 12 st 400g så får ni mängd rabatt och då kostar en tub väldigt lite, har beställt en låda och den hamnade under 400 riksdaler inkl moms.