När jag har har kört "fort" (50-70) och stannar vid en korsning t.ex. och ska i väg igen så skriker det till å låter dé é ju pinsamt sproojtans maskin (ca:3 mil). finns det något bra/smidigt sätt att lösa det el. måste man köpa sk. nya vikter eller "går" remmen in sig efter X ant. mil
Hoppas du har fått tillbaka den.För mig tog det 2veckor att serva den....Min tjöt något så fruktans värt men det var inte det värsta.Den gick upp i varv ibland så det bar i väg på bakhjulen.har bytt maskin nu så jag har inte det problemet kvar.
Citat från: Bör ej säljas skrivet 5 oktober 2010 kl. 16:39:20Hoppas du har fått tillbaka den.För mig tog det 2veckor att serva den....Min tjöt något så fruktans värt men det var inte det värsta.Den gick upp i varv ibland så det bar i väg på bakhjulen.har bytt maskin nu så jag har inte det problemet kvar.Hellre 2 veckor på service än att få tillbaka maskinen utan att servicen är gjord. Fick stämpeln på att den var gjord men det var allt. Gjorde ett märke på mitt oljefilter inför första service, när maskinen kom hem igen kollade jag oljefiltret, märket var kvar. Så för att kolla lite mer vad de gjort, så tömde jag ur oljan ur motorn, oljan var lite gråaktig vilket det var små små spån från motorn. Allstå oljan var inte bytt heller. Bytte även oljefiltret. Byte olja i framdiff och i klumpen bak. Där var heller inte oljan bytt Så fick en stämpel av åf på service är utförd som i själva verket inte var gjord. Snabba Cash för åf Blir inga mer service där för min del.