Självklart kan alla maskiner gå sönder beroende på hur man sköter den. Däremot finns det alltid vissa maskiner som kräver mer service än andra. Jag kommer nog sikta in mig på en Renegade. Lite över budget men med lite tur så kanske man hittar en som ligger nära min budget.Vilken utav raptor och renegade trivs bäst på vägarna? Vilken utav dem går bäst överhuvudtaget?
Citat från: håkanm86 skrivet 2 september 2010 kl. 19:07:25Självklart kan alla maskiner gå sönder beroende på hur man sköter den. Däremot finns det alltid vissa maskiner som kräver mer service än andra. Jag kommer nog sikta in mig på en Renegade. Lite över budget men med lite tur så kanske man hittar en som ligger nära min budget.Vilken utav raptor och renegade trivs bäst på vägarna? Vilken utav dem går bäst överhuvudtaget? Ett klokt val ..... trivs grymt bra med min Renegade. Gillar iofs min Raptor med. Men sen jag hamna i mitt första mudhål vart man frälst sen dess ere Renegaden som gäller. Den trivs även grymt bra på grusväg. "Mud on folks"
Citat från: Pirre Mud skrivet 2 september 2010 kl. 19:16:42Citat från: håkanm86 skrivet 2 september 2010 kl. 19:07:25Självklart kan alla maskiner gå sönder beroende på hur man sköter den. Däremot finns det alltid vissa maskiner som kräver mer service än andra. Jag kommer nog sikta in mig på en Renegade. Lite över budget men med lite tur så kanske man hittar en som ligger nära min budget.Vilken utav raptor och renegade trivs bäst på vägarna? Vilken utav dem går bäst överhuvudtaget? Ett klokt val ..... trivs grymt bra med min Renegade. Gillar iofs min Raptor med. Men sen jag hamna i mitt första mudhål vart man frälst sen dess ere Renegaden som gäller. Den trivs även grymt bra på grusväg. "Mud on folks"Tror du blandar ihop mig med Bergwall eller någon!!!!! Det märktes att du gilla lera när vi va hos Pontus och körde. Eftersom du la dig på rygg i lerhålet.
Ojdå, sorry. Han har ju en likadan maskin så jag tog visst fel där.
Det beror väl mest på hur du kör. Men du får nog räkna med mek oavsett vilket märke du köper.
Förutom slitdelar har jag inte haft några större problem som inte varit självförvållade. Sprucken plast etc. Jo en envägskoppling men det va inga stora bekymmer att byta.