Dinlin väger 210 i torrvikt!
Citat från: CALLAHAN skrivet 29 augusti 2010 kl. 14:52:33Dinlin väger 210 i torrvikt!men de var inte den jag brydde mig om utan de var predatorns vikt ja undrade över och hur många hk det är i en ltz 400 ?
joo det blir nog en predator om jag nu inte behåller dinlin, jag gillar ju den trots allt det är ingen som vet exakt vad torrvikten är på en predator 500 ?
Citat från: sukke2k skrivet 30 augusti 2010 kl. 16:30:31joo det blir nog en predator om jag nu inte behåller dinlin, jag gillar ju den trots allt det är ingen som vet exakt vad torrvikten är på en predator 500 ?Jag skulle behållt den och köpt en ren crossmaskin billigtHur exakt behöver jag vara ang viktenEn 2003 utan piggyback dämpare väger med org däck 188kg torr (Crossmodell)
Citat från: Onlyhenke skrivet 30 augusti 2010 kl. 16:37:05Citat från: sukke2k skrivet 30 augusti 2010 kl. 16:30:31joo det blir nog en predator om jag nu inte behåller dinlin, jag gillar ju den trots allt det är ingen som vet exakt vad torrvikten är på en predator 500 ?Jag skulle behållt den och köpt en ren crossmaskin billigtHur exakt behöver jag vara ang viktenEn 2003 utan piggyback dämpare väger med org däck 188kg torr (Crossmodell)hehe okej de var ju lite mkt, iaf inte så att de är värt att byta för 22 kg i skillnad, men jag vill endå bara ha en "allround" och man måste tänka på att jag är student så kanske max 35-40k kan jag lägga inklusive det jag får för dinlin, (hoppas iaf på 20 då den är i bra skick) Leende (smiley)
Citat från: sukke2k skrivet 30 augusti 2010 kl. 19:01:13Citat från: Onlyhenke skrivet 30 augusti 2010 kl. 16:37:05Citat från: sukke2k skrivet 30 augusti 2010 kl. 16:30:31joo det blir nog en predator om jag nu inte behåller dinlin, jag gillar ju den trots allt det är ingen som vet exakt vad torrvikten är på en predator 500 ?Jag skulle behållt den och köpt en ren crossmaskin billigtHur exakt behöver jag vara ang viktenEn 2003 utan piggyback dämpare väger med org däck 188kg torr (Crossmodell)hehe okej de var ju lite mkt, iaf inte så att de är värt att byta för 22 kg i skillnad, men jag vill endå bara ha en "allround" och man måste tänka på att jag är student så kanske max 35-40k kan jag lägga inklusive det jag får för dinlin, (hoppas iaf på 20 då den är i bra skick) Leende (smiley)Då är nog att köpa fina dämpare till dinlin att rekomendera, så får du verkligen en allround maskin. Att köra med org oljedämparna är inte roligt, men byter du bara bak så får du en helt annan maskin, och vill du ha mindre slag fram så byter du även fram. Tro mig du kommer att bli impad av vad dinlin klarar ute på dem guppigaste leder där du knappt kunde gasa innan du höll på att flyga av. Blir betydligt billigare än att byta maskin. Då kanske du kan prova på lite crossbana med den också.