Tips nr:1 då ...Gasgas hp wild -06...56hp och fungerar och håller skit bra. Mycket bra saker redan original.Mitt val och har en själv......Skulle iofs kunna tänka mig en Raptor 700 men har ej tyvärr råd med en sån. Så jag är nöjd med min just nu iaf.
kanske en smc wildcat 500 ?samma puffra som i predatorn och väger 197 kg torrvikt.
Hur mycket lättare vill du ha då?Vad väger Dinlin?Skulle rekomenderat den nya LTZ men den är kanske lite för motor iden.Men där har du en lätt och smidig maskin med bra dämpare som funkar bra på väg.Mvh Niklas
Citat från: Gasgas 450 wild. skrivet 28 augusti 2010 kl. 23:15:28Tips nr:1 då ...Gasgas hp wild -06...56hp och fungerar och håller skit bra. Mycket bra saker redan original.Mitt val och har en själv......Skulle iofs kunna tänka mig en Raptor 700 men har ej tyvärr råd med en sån. Så jag är nöjd med min just nu iaf. är det 56hp orginal i den ?, vet du va den väger i torrvikt ? låter ju iaf intressant dock så finns det ju inte en enda gasgas på blocket.........................................................